Eu gen…

Posted on

Eu gen sau Genul meu o fraza utilizata de mine preluata dintr-o melodie…deodata ce se numeste eu gen titlul postului ar trebui sa va spun cate ceva despre mine incepand prin lucruri banale si terminand prin unele mai emotionale? sa spunem…

Incep cu elementarele,plictisitoare si overused…care si pe mine ma plictisesc dar le spun aici asa sa fie barem…dea’:

Ma numesc Dan,locuiesc in Braila (nu-s prea multumit de oras dar ma multumesc asa ca nu am cum sa schimb locul natal)desi as fi vrut sa ma nasc in New York sau Los Angeles(zambind) am cativa ani in carca,si sunt zodia Varsator…eh cand incep cu zodia incep cu lucruri mai serioase despre mine..sunt un 100% Varsator ca am cam toate calitatile si defectele caracteristice zodiei..asa ca sa va povestesc despre mine…sunt o fire sociabila,imi place sa comunic,o fire foarte rebela si libertina dar conteaza in ce conditii…ca de fumat nu fumez si nu beau si vorbesc serios si sunt mandru desi am prieteni prin anturaj care fumeaza nu m-a tentat niciodata,urasc prostii si mincinosii si oamenii falsi care copie alte persoane,si mai ales urasc sa fiu mintit si nu-mi place sa astept.Dupa cum imi spune zodia(asta asa spune ea) sunt nascut ingenios si inventiv…poate mai tarziu se vor contura mai bine astea.Sunt o fire super visatoare,visez cu ochii inchisi cu ochii deschisi dar visez,visez intr-un viitor foarte bun,in alta tara(Los Angeles/NY de preferabil dar e bine si aici) cu prietenii familii,gratare,distractie si pana atunci canapele impartite,chete facute,nebunii..si toate cele.Sunt independent si sunt o persoana activa joc baschet,volei,fotbal(uneori),putin antrenament acasa…Sunt sentimental,uneori romantic si cand merita pun suflet si vad un om dincolo de aparente.Eu aparent par o persoana naiva si blanda dar cateodata explodez adica permit multe prietenilor care stiu despre ei ca nu-mi sunt prieteni dar le las impresia asta ca sunt mai pacifist asa si nu vreau raul nimanui.Am scris asta legat de zodie fiindca toate astea aproape toate se gasesc si la calitatile/defectele zodiei Varsator.Si sunt si foarte legate de mine.

Cam asa si cu postul asta sper sa-mi cunoasteti caracterul mai bine dupa toata chestia asta…multumesc daca aveti vreun interes!Stati cu ochii pe blog multe posturi noi curand! V-am pupat!

One response »

  1. tot un varsator sunt si eu… am nevoie de parerea ta, blogu meu e la un click distanta, Bafta si o zi buna. calvero

    Răspunde

Lasă un răspuns

