Ziua cui??

Posted on

A da azi e 1 iunie,ziua copiilor, desi nu am trecut la anii sa fiu considerat adult eu nu ma consider mereu un copil..prea mult timp a trecut pe langa mine si am facut/vazut destul de multe si e greu dupa toate astea sa te vezi iarasi copil.Ieri parca ma alergam cu colegii mei de gimnaziu sau 1-4 prin curtile scolii acum vad totul altfel si privesc uneori in urma cu regret ca am clipe cand vreau si eu sa fiu iarasi ca ei..sa nu stiu de nici o grija sa nu am nici un stres sa nu stiu ce inseamna valoarea banului sa nu stiu ce inseamna a uri si sa nu fi vazut lucruri facute de oameni de parca ar fi animale sa-mi schimbe radical parerea despre lumea asta buna si frumoasa(ca la hippie). Mentionez ca nu am vrut si nu am spus niciodata cand eram mic ca vreau sa fiu mai mare sau sa ma maturizez repede..si tind sa sper ca nu mi- am pierdut toata copilaria si sa nu se fi dus pe apa sambetei pe timpul asta care vine repede si nu iarta si tot ce mai am acum sunt niste poze si alea uitate.NU,nu e asa, tin la suprafata cand trebuie copilul din mine…il tin la suprafata cand nu vreau sa vad adultul din mine cel care se uita in gol si vede tot timpul cum a trecut prin fata lui ca un film cronologic.Copilul din mine imi face chiar acum fluturasi in stomac cand scriu randurile astea si am fluturasi in stomac cand ma gandesc ca va urma inca o vara de neuitat si de scris in carti ,fiindca asta astept cu nebunie anotimpul ce-l iubesc, vara, unde totul e asa cum trebuie.Sa-mi petrec timpul si sa facem chestii copilaresti cu prietenii mei pana seara tarziu sa nu stiu daca e dimineata sau seara.Deci intr-un fel sunt multumit cand vad astazi ,La multi ani,Dane!Desi imi starneste intrebari imi place sa fiu considerat si un copil de unii!”Timpul n-a trecut doar m-a schimbat”! Salut , ne auzim cat de repde imi vine inspiratia..a si, La multi ani!

Lasă un răspuns

