Lipsa de inspiratie

Posted on

Am ajuns atat de rau  incat fac posturi despre cat de „sucks” e sa nu ai inspiratie…sau ma rog am cate ceva idei dar nu stiu cum sa le asez in asa fel incat sa nu fac niste posturi penibile ca asta.Nu stiu cam ce ati vrea sa auziti asa despre caracterul meu ati aflat m-am gandit sa scriu despre ce simt/vad prin muzica ce fel de filme urmaresc , poate sa incep sa fac o mica carticica aici cu o poveste asa de pe post pe post…eu stiu..cert e ca acum nu stiu sigur ce sa fac si cum dar vor veni repede idei ca ma stiu…asta e ca un preview despre ce veti mai vedea prin eu stiu poate abundenta de posturi..eu sper sa nu plictisesc si sa nu fiu greu de citit ca si majoritatea autorilor romani  :)). Cam atat sper sa scriu cat mai repede despre ceva si sa-mi revin.

Numai de bine!

Lasă un răspuns

