Vis de vara

Posted on

Imi permit din cand in cand sa mai dezertez din rutina asta zilnica si sa ma duc cu gandul departe rau de tot…si desi cred ca pe unii i-am innebunit..pe unii i-am facut sa rada,pe unii i-am facut sa-si aduca aminte de cum sunt si ei, iar pe altii sa zambeasca si sa-si spuna in gand ca atunci cand voi face asta vor fi si ei acolo. E vorba despre visele mele de a pleca din orasul acesta si de a descoperi meleaguri noi pentru mine, pe care acum mi le permit doar sa le vad pe un monitor si ma fac sa ma gandesc cat de norocosi sunt unii si cat de inegal impartit este totul in lumea asta.Vreau si eu sa ma trezeasca intr-o zi ceasul acela electronic si sa ii trantesc o palma sa taca,soarele sa-mi lumineze chipul si somnoros sa ma ridic sa dau la o parte jaluzelele si sa vad o intreaga plaja plina de palmieri,populata de foarte multa lume,si briza oceanului sa ma bata direct in fata,sa deschid televizorul si sa aud „Good morning California,it’s a sunny day ,on the beach is 36 degrees and the water is very hot!” sa-mi trag un tricou pe mine sa iau niste pantaloni scurti si adidasii, sa cobor si sa ma urc in masina sa fac numai de drag un tur al orasului si sa vad palmierii aceia inalti specifici Los Angeles-ului pe langa sosea…sa-mi cante radio-ul o melodie dintr-acelea care te fac sa lasi tot si sa te relaxezi si sa stai pe plaja..sa-mi vizitez acei prieteni care nu m-ar lasa singur niciodata si apoi sa facem ce stim noi mai bine, sa ne distram…mergem la plaja sau ne plimbam de dragul de a vedea orasul! De as sti ca tot ce este vis ar putea fi si realitate acum nu as mai visa asa cu ochii deschisi si nu as rezuma toate la viitorul acesta ca vreau sa ajung cineva sa  fac bani din munca si cat se poate de repede sa plec acolo unde visez de mic ,intr-o vacanta sau de tot.

Imi cer scuze ca v-am rapit 2 minute din timpul vostru si ati citit asemenea aberatii desi stiu ca dupa asta unii vor rade altii vor incepe sa viseze.

Te salut cu mult respect ,cititorule si daca mai treci iarasi pe aici inseamna ca esti unul la fel ca mine si ai un spirit la fel de rebel si aventurier si as vrea sa te cunosc!

3 responses »

  1. Un vis foarte placut care sper sa ti se indeplineasca curand.Apropo,sa ma iei si pe mine in LA.

    Răspunde
  2. eu am inceput sa visez….:X

    nu sunt aberatzii:)

    [shi eu te salut!bafta!]

    Răspunde
  3. Aberatii?Eu nu pot sa numesc aceste cuvinte ce reprezinta visele unui om aberatii.Cu totii visam.Unii recunosc altii nu, dar nu toti au curajul sa isi transforme visele in cuvinte si sa le aseze asa frumos incat sa inteleaga si altii.Sincer am citit cu atat de multa atentie incat pentru o secunda chiar am simtit soarele incalzindu-mi pielea. :) Si eu visez .. atunci cand am tupeu doar.Uneori mi-e frica sa visez pentru ca visele implica in acelasi timp sperante si speranta daca nu e transormata in ceva .. palpabil poate duce la dezamagire.Oricum iti doresc sa iti indeplinesti toate visele.Nu numai acesta.Cam atat am avut de spus aici.Trec la urmatorul post :)

    Răspunde

Lasă un răspuns

