De ce am nevoie pentru o vara perfecta…

Posted on

In primu rand pentru o vara perfecta am nevoie de prietenii mei,daca nu ii am pe ei nimic nu mai este perfect si frumos.

Mai am nevoie de:

Pofta de viata pe care o capat in fiecare dimineata cand imi bate soarele in ochi sa ma trezesc.

Acea inghetata care este nelipsita din frigider pe timp de vara

Gandul ca voi savura candva vara aia perfecta din California

Plimbarile cu prietenii mei nocturne sau diurne

Fetele alea frumoase din Braila care nu ma lasa sa respir mereu cand le vad

Meciurile celor de la Lakers

Glumele si tampeniile mele si a celor din jurul meu

Muzica care e dupa starile mele…

Apa rece

Suc cu gheata

Baschet/Volei

Filme,cinema-uri,popcorn,seriale

Cel putin o data pe sezon sa vad marea…ca atunci cand nu e sezon pentru mine parca numai e acolo

Am nevoie de Laur

Faleza,parc si cam atat singurele locuri mai ok din Braila

O iubire de o vara(sau nu chiar asa mult)

Astea sunt cam ce-mi aduc aminte si vor fi pe timpul verii…acum gandurile si visele:

Un rollercoaster sa ma agite rau

Un alt oras luat pas la pas

O plimbare cu prietenii pe tren

O excursie(bullshit,nu mai e sansa ..a fost)

Los Angeles(overused phrase :))

Multi palmieri

Sa ma invite baiatu’ ala care l-am cunoscut in San Jose la 6 ore de Los Angeles in California…ca sa-l pot refuza deoarece daca aude mama face infarct!

mai sunt unele lucruri pe care nu mi le amintesc dar nu cred ca sunt mult mai semnificative decat acestea! multumesc pentru putina atentie

Lasă un răspuns

