Orasul meu…

Posted on

Ieri am avut o plimbare putin cam „uda” sa spun asa deoarece mai spre seara a inceput sa ploua rau.Desi a fost asa m-am distrat si am vazut o gramada de lucruri „noi” pe care le vad aproape mereu doar ca nu le iau in seama si realizez ca ceea ce se schimba in orasul meu este doar in mintea unora..mie mi se pare ca respir acelasi aer plin de praf si poluat pana la faleza cand briza Dunarii isi face simtita prezenta.Ieri si din cauza plictiselii am vazut lucrurile pe care de obicei le vad nesemnificative, in detaliu.Deci cam asa vine..Ies din casa merg pe aceiasi strada pana dau de semafor apoi merg spre bariera pentru a ajunge la faleza ma admir prin toate geamurile prin care pot sa vad daca imi sta parul bine daca sunt imbracat ok si chestii de genul…ajung aproape de bariera scot din buzunar telefonul,verific ceasuli,”sunt un pic in intarziere” incep sa grabesc pasul..o data cu graba incep sa simt caldura din ce in ce mai tare. Ajung aproape de piata Concordiei si o vad langa Germanos pe nelipsita fata din colt cu castile pe urechi mereu vesela..si am constatat ca are niste casti scumpe(amuzant).Ma duc inspre faleza una ,doua ,oglinzi in care ma mai verific o data sa vad daca sunt in regula si apoi incep sa telefonez la prietenii intarziati..ma asez pe o banca si aud din jurul meu cam tot ce se discuta,in dreapta stau doua femei batrane,in stanga un grup de copii de clasa 7-8 fiecare cu ce il doare ,de exemplu acele doua femei vorbesc despre vot si acei copii vorbesc despre cum a venit X imbracata la scoala despre cum o place Y si un baiat intervine si spune ca are nu stiu ce clasa de caracter la World of Warcraft care seamana cu X.In fata mea un grup de baieti asteapta pe cineva si cand acel cineva soseste unul dintre ei ii spune in semn de salut ca are capul atat de mare incat ii face portretul pe 3 foi.In sfarsit,soseste cine trebuie, incep sa cobor scarile,pe faleza este putin mai racoare merg acelasi drum pe care il fac mereu deoarece altul nu este..constat amuzat ca desi este aproape de vacanta foarte putina lume este pe faleza.Ma opresc la un moment dat sa stam jos…niste oameni dau la peste pe malul Dunarii iar un dobitoc incearca de ceva timp sa-si lege barca de un ponton,barca care lua apa..foarte multa apa..:).Apoi mi s-a parut ca vad un mare sarpe in apa care s-a dovedit a fi o creanga…si unul dintre pescari chiar prindea mult peste.
Plec,ma duc spre port fiindca este un canal de la care beau apa cu greu, apoi urc spre centru,admir hotelul Traian lucru pe care nu-l fac niciodata si ii spun lui Flo(Laur) ca nu as manca niciodata la restaurant Select.Trecem pe la cinema,este un film care ne-a pus probleme am crezut ca este frumos dar este o mare panarama.Apoi am mers pe Republicii spre Dunarea deoarece,cerul era foarte innorat si eram cat pe ce sa ne prinda ploaia.Am intalnit un caine care nu ne lasa in pace..mereu exista un asemenea personaj…apoi erau vreo 3 oameni care miroseau a distilerie si m-a amuzat deoarece unul dintre ei ii spune altuia” Gogule,dai si tu o tigare ma?”.Intram in Dunarea ne plimbam apoi iesim afara si vedem ca tot nu a inceput ploaia dar tot cer foarte innorat este..ne intoarcem pe faleza mai zabovim putin apoi cand nu mai era de gluma plecam spre casa..cu furtuna in fata dar de’..a fost o plimbare frumoasa!

Aceste lucruri sunt lucruri ce se intampla in fiecare zi in Braila(cu exceptia furtunii) doar ca acum am vazut si eu totul in detaliu si nu stiu cand voi mai face asta a doua oara!

Multumesc!O zi buna!

One response »

Lasă un răspuns

