La timpuri noi oameni noi…

Posted on

Nu stiu de ce am numit asa acest post,sincer,dar in el voi scrie de tot ceea ce simt acum in acest moment cand sticlele de Cola zac langa piciorul meu goale,cand imi bubuie in casti muzica cu feeling,cand ma simt putin abandonat de unii pe care-i iubeam,si cand am in continuare prea multe vise si prea multe clipe frumoase imi paveaza calea spre inamicul din fatza care se cheama viitor,destin sau soarta.In ultimele zile m-am cam plictisit si am urmat un singur program care nu facea decat sa ma plictiseasca si sa-mi stoarca si ultimul gram de inspiratie si tot nu as fi putut scoate nimic de la mine.Unii m-au uitat,au venit altfel de vremuri,oameni din viata lor le-a cam schimbat opiniile,oricum nu ma priveste si poate ei sunt tot ca inainte dar ochii mei vad altceva si percep lucrurile prost,si interpretez prost.Am evadat din aceste stari in seara asta cand mi-am scos bicicleta si m-am dus sa ma plimb la o ora destul de tarzie cand sunt doar eu,gandurile mele si alte sute de fitosi ce-si expun talentele si masinile luate cu”banii de la tata” pe strazi.Noaptea?..ce pot spune o cam iubesc pentru ca atunci cand ma uit pe cer simt ca as fi in stare sa fac aproape orice mi-as propune.M-am relaxat extrem de mult si am scapat de toate gandurile rele pe care le aveam uneori e nevoie si de o asa iesire.Profit de orice clipa fiindca imi e teama ca va veni vremea cand timpul va lua decizii in locul meu si eu defapt traiesc un vis probabil imi traiesc propriul vis si simt ca acum sunt unde vreau sa fiu.Ma linisteste totul de la un timp,incerc sa nu-mi mai fac singur rau gandindu-ma la toate rahaturile si de fiecare data cand ma simt singur ma intorc cu gandul la ai mei si la cineva caruia ii sunt si prieten si frate.Postul acesta ma elibereaza oricum simt o emotie interioara destul de mare si stiu ca niciodata nu o sa mai simt ce simt acum.In fiecare post al meu gasesc putin din sufletul meu,pun aici idei care inseamna foarte mult pentru mine si desi nu as vrea sa le spun tuturor ca defapt sunt o persoana rusinoasa cu cei straini precum sunteti 80% din cititori ai acestui post.

Va multumesc pentru rabdare,sunt legat de toate dar din pacate toate trec oricum!

Lasă un răspuns

