Libertate…

Posted on

Oo da am plecat! Pe neasteptate,pentru putin timp dar am plecat din Braila am ajuns prin Constanta.Mare,libertate,fete,plaja,distractie si plimbari.Spontan asa intr-o seara m-a intrebat un prieten de-al tatalui meu daca merg la mare pentru 2 zile ca are el treaba prin Constanta,prima data am refuzat dar apoi m-am gandit mai bine si am zis ca nu am ce pierde si m-am dus…si nici ca am avut ce pierde ci doar de castigat.Am stat unde nici nu ma gandeam,o priveliste splendida la 5 minute era plaja de mine si din balcon vedeam marea:X.Am colindat Constanta,am facut plaja,m-am scaldat aproape o zi intreaga in mare profitand,apoi mi-am infruntat limitele fricii de inaltime si m-am dat in ciocane in care de 8 ani tot refuz sa ma dau si vreau sa spun ca a fost o senzatie de totala libertate am simtit ca sunt adolescent si ca-mi traiesc cum vreau viata si ca visul meu chiar mi-l traiesc,am luat in brate cativa palmieri(iubirile mele,palmierii).Am mers o mare bucata de Constanta pe jos si cu ocazia asta am cunoscut mai bine orasul care e plin de bani,de lumini,de masini de fite si de fete:).Au fost niste zile splendide care nu ma asteptam sa fie asa de frumoase.E pofta de viata si pofta de soare.Imi place marea noastra la nebunie nu am arfe de alte statiuni.O escapada splendida.Si sa nu uit iarasi am vazut acel magnific rasarit,iubesc sa fiu acolo.

Ma scuzati ca v-am rapit cateva minute din timpul vostru pretios si v-am retinut.Ne auzim cu alte posturi.

Lasă un răspuns

