Doar prietenii adevarati stiu de ce…!

Posted on

Nu am de gand sa stric nici o prietenie cu acest post fiindca sunt o fire mult prea pacifista si sociabila si-mi respect amicii.Pana la o varsta mi-am format un anturaj si pot spune si ma pot mandri cu faptul ca „am un anturaj ce-mi cade ca turnat” la momentul actual.Anturaj pentru mine inseamna tot ceea ce eu numesc prieteni de incredere,prieteni pe care ma pot baza.Am fost si sunt inca un naiv,am fost mintit de multe persoane la care tineam,dar soarele incepe sa rasara si la mine pe strada si acum am cativa prieteni de incredere(cei mai buni din lume) si un frate care nu l-as lasa niciodata pentru nimic.

Aud din partea unora ca sunt ignorant sau ca m-am schimbat si de fiecare data m-am abtinut sa le dau o replica de genul:”Vreti sa fiu EU,cel adevarat cand voi ma mintiti aici in fata?!”Nu se poate asta amice,de aceea tu ma vezi un ignorant iar altii ma vad cum sunt eu cu adevarat,mereu cu zambetul pe buze,visator s.a.m.d. Si nu am doua fete daca as avea doua fete i-as minti si pe cei apropiati mie,dar de la ei nu am auzit nici un repros.De mic am fost invatat sa stiu mai tarziu ca o prietenie trece si prin foc,dar s-a omis sa mi se spuna ca nu multi vor trece pentru mine prin acel foc.Acum nimic nu mai conteaza dar desi mi-a placut sa ascund m-am prins demult de multe.Peste anumite obstacole doar acei prieteni adevarati te vor ajuta sa treci.Cu cine merita sa se numeasca prieten pentru mine am numeroase vise despre o prietenie care mai tarziu se va transforma intr-o”prietenie familiala”(ca in Entourage,cine stie chiar cunoaste),cu adevaratii prieteni am vise cand stau in pat si incerc sa adorm…Restul sunt doar simplii trecatori ce si-au facut si ei o carare prin viata mea.

Mai multe nu voi mai spune ca deja nu merita subiectul acesta,am mai multe lucruri de facut si vise de implinit decat sa ma gandesc la aceste parti rele.Este vara totusi,distractia este la ea acasa…

„Whitout you, my bro,i’m not entire”!

Va salut cu respect!

Lasă un răspuns

