Eu,tu si un roller coaster

Posted on

Tot ceea ce veti vedea scris mai jos a fost mai intai scris pe un caiet intr-o seara tarzie:Enjoy!

„E trecut de 2 AM si eu nu am somn,ma gandesc doar la unele momente pe care le-am visat alaturi de cea mai draga fiinta pe care o cunosc.Nu-mi vine sa cred ca mi-am scos agenda si am inceput sa scriu pe foaie,nu pe calculator.Imi trec prin burta o gramada de fluturasi,parul uneori mi se ridica pe sira spinarii,sunt plin de vise la ora asta.Scriu groaznic,nu am mai scris cu pixul pe foaie ceva mai lung de la inceputul vacantei,din scrisul meu caligrafic am facut o mazgalitura.Un tantar nu-mi da pace! E aiurea ca tot ce scriu acum maine voi scrie pe calculator mai exact aici pe blog(ce aiurea suna fraza asta cand scrii pur si simplu pe o foaie).Incerc sa ma obisnuiesc cu fusul orar din SUA desi-s in Romania(pentru mai tarziu):)).Ma abat rau tare de la subiect,dar macar acum am inspiratie.Suna a pagina de jurnal,dar ce conteaza tot o pagina din viata mea este ca si restul posturilor.Revenind la titlu e vorba de o conversatie lunga cu Flo despre un viitor comun.Si cum e vara gandul ne e numai la distractii si asa am inceput sa cautam imagini cu roller coaster-e si parcuri de distractii.Tot ce am gasit ne-a facut sa visam pana la epuizare(si ce vise..ahh).Mi se pare groaznic tot ceea ce am scris pana acum dar voi pune pe blog fiindca asa am fost cu gandul de cand am inceput sa scriu.Oooo da! Roller coaster-e si multa distractie.Cum va fi atunci cand ne vom urca in unul si vom spune celor de jos sa ne faca poze iar noi vom face tot felul de fete-fete?..pff!Vor veni si momentele astea.Whateva’ noi le asteptam si muncim pentru ele.Nu renuntam la nici un vis!Cum sa inchei mai bine decat cu : Europe Park,venim!!!

Lasă un răspuns

