In care filozofez…

Posted on

Au trecut multe zile de cand nu am mai „pus condeiul pe foaia indoita,scorojita de timp,abundenta de vise si ingalbenita de trecutul anilor mei” (am pus ghilimele fiindca nu pot caracteriza chiar asa o pagina virtuala,nu este citat).Am facut destule in ultimul timp,nu o sa le povestesc fiindca sunt doar pentru cei ce au avut parte si nici nu as putea exprima sentimentele  profunde pe care le-am trait.Mi s-a aratat intr-o singura noapte ce inseamna prietenie adevarata,intr-o singura noapte au vrut si stelele sa mi se arate in numar foarte mare,simteam ca am toata bolta cereasca pe umerii mei si o pot sustine fara nici o jena,foarte usor.Daca as stii multe raspunsuri la intrebarile mele as avea si mai multe intrebari asa ca prefer sa ma relaxez si sa las totul asa cum pica in momente ca acelea.De un lucru sunt sigur,niciodata nu voi afla intreg adevarul,voi stii mereu ca tot ceea ce este frumos trece dar m-am obisnuit sa gandesc asa si cand vin peste mine cele rele(frate,daca trece tot ce e bun si frumos cum sa nu treaca ce e rau?!).Am mai invatat ca frumusetea este trecatoare si are pete si oricat ai vrea sa faci pe cineva sa te iubeasca,daca nu este in aceea chimie cu tine, niciodata nu se va intampla asa ceva.Stiu ca daca vrei cu adevarat poti face lucrul acela si ma simt in stare sa fac multe lucruri pe care le visez.Eu spun ca nu se merita sa plangi cand e de rau,este recomandabil ca acele lacrimi sa le pastrezi pentru momentele in care plangi de fericire.Intuiesc multe lucruri schitate de o persoana,mereu am fost bun la asta imi dau seama de stari cum ii vad fata si uneori ma intreb sunt sau nu nebun?Este oare iubirea cel mai frumos sentiment si nu este trecatoare?Intrebarea asta ma framanta de mult timp stiu doar ca iubirea este sora buna cu ura!Oare Da Vinci vroia sa faca de la inceput acel aparat de zbor sau i-au venit ideile pe parcurs?Oare eu am vrut sa fie asa postul acesta de la inceput sau l-am construit cu idei de minut?Oare eu ma pot pune langa Da Vinci vreodata…?

Sper sa intelegi…

9 responses »

  1. tare frumos scrii.imi astern gandurile pe hartie,prin tine.multumesc
    recuperez toate posturile

    Răspunde
  2. multumesc enorm pentru toate commurile,ma motiveaza si ma bucur extrem de mult ca posturile plac.Esti cumva cineva cunoscut? sau doar asa ai aflat de blog,fiindca sunt o fire extrem de curioasa.
    Multumesc inca o data!

    Răspunde
  3. nu sunt cunoscut.am scris doar „nu-mi spune ca ma iubesti” si te-am gasit…

    Răspunde
  4. idul/mailul tau este acela de pe blog?? care l-ai lasat la profil acolo?
    verifica te rog mailul ai un mail,te rog eu mult

    Răspunde
  5. da asta e mail-ul meu.

    Răspunde
  6. ti-am trimis un e-mail…

    Răspunde
  7. ok o sa-ti trimit ce ti-am scris eu in mailul celalalt

    Răspunde
  8. Si eu imi pun uneori multe intrebari, si intr-adevar atunci cand incerc sa imi raspund, apar si mai multe.Asa ca o las balta, exact cum spui si tu.Nu stiu daca iubirea este cel mau frumos sentiment, dar sunt sigura ca e printre cele mai frumoase.Daca este trecatoare … nu stiu ce sa spun … depinde mult de persoanele care o traiesc.La inceput iubirea arde intens dar cu timpul focul se mai domoleste .. si in functie de ceea ce se intampla intre cei doi, iubirea se stinge, sau ramane un foc mocnit care poate arde .. pana .. Dumnezeu stie cand.Nu am ajuns inca la acea parte. :P Frumos oricum.Tot ceea ce scrii are un farmec aparte.Trec la urmatorul post pentru ca sunt nerabdatoare sa mai descopar inca putin din gandurile tale.

    Răspunde

Lasă un răspuns

