Friends..

Posted on

As vrea ca articolul asta sa exprime toate dorintele si visele mele care vreau sa se implineasca alaturi de cei mai buni prieteni..suna ca dracu inceputul asta dar sper sa ma revansez pe parcurs…daca nu, asta e,probabil nu veti mai intra niciodata pe blogul meu pentru ca”scriu ca naiba”,si o sa sfarsim prin a ne duela ca in vestul salbatic,spate-n spate cate 50 de pasi ,primul care trage va lua potul cel mare,glumeam!

Ce visez sa fac alaturi de prietenii mei veti afla in urmatoarele randuri..se desfasoara intr-o ordine nu aleatorie ci care as dori eu sa fie…

Alaturi de ei as vrea: Sa vad un soare stralucitor iesind din mare si in momentul ala sa ne aruncam cu totii in apa.

Sa ne culcam dimineata cate 8 in camera sa nu mai stim care pe unde e si mahmuri de somn sa fim treziti de fetele care vor la plaja

Sa colindam orase noi

Sa verificam topul celor 10 roller coaster-e

Sa vizitam Europe Park

Sa ne batem cu bulgarii iarna si sa ne dam cu ciolofanul pe partie

Sa strigam in cor ca iubim vara si marea

Sa plecam cate 4-5 masini la drum lung si toate sa fie full si sa conduca doar fetele

Sa vedem impreuna pentru prima data Los Angeles-ul

Sa facem toti o poza in fata dealului pe care scrie Hollywood

Sa ne sunam unii pe altii din birourile unde lucram si sa ne programam concediile

Sa ne ducem toti in varful la Empire State Building si sa strigam „We made the world!”

Sa ne jucam volei pe plaja cu nisipul fierbinte

Sa ne plimbam in larg cu Ski-jet-urile si cu prietenele in spatele nostru

Sa ne balacim toata vara in mare

Sa mergem doar fiindca e joi la meciurile celor de la Lakers(vezi Entourage)

Sa mergem la premierele marilor filme in cinema sa le vedem

Sa fim cate 20 de pers. la revelioane si zile de nastere sa ne distram de minune

Sa privim apusul dintr-o super-casa din Los Angeles

Cam astea mi-as dori in special..daca as avea parte de aceste dorinte si vise as spune cu voce tare si din suflet ca am cei mai buni prieteni de pe pamant!

Probabil unul dintre cele mai boooring post-uri dar asta e…asa e inspiratia de Luni.Imi pare rau ca v-am retinut iarasi cateva minute din timpul vostru pretios.Multumesc ca imi cititi blogul.Ne auzim in curand!

5 responses »

  1. Puterea sta in sensul cuvintelor si nimeni nu te va judeca pentru felul in care scrii.Poate doar pentru ce scrii.
    E frumos ce gandesti.Esti sensibil.Esti un adolescent tipic,doritor de libertate si explorare.Toti visam aceste lucruri cu ochii deschisi,tanjim „inlauntrul” nostru dupa o fericire nevinovata,neconstransa,adevarata.O experienta speciala,o aventura.Ceva care sa ne scoata din rutina si sa ne faca sangele sa curga in vene.

    As vrea si eu ceva:sa plecintr-o expeditie in Anzi,sa ajung pe Aconcagua,sa scot termosul si sa beau o cafea fierbinte.Sa am prietenii alaturi.

    Răspunde
  2. Nu e deloc plictisitor ceea ce scrii…eu am intrat din greseala pe blogul tau dar imi place la nebunie.Sincer…ce adolescent nu si-ar dori ce-ti doresti si tu!?Poate doar vreounu’ incuiat la minte:)).Tine-o tot asa si nu-ti mai face griji ca blogul tau e chiar super!

    Răspunde
  3. Va multumesc enorm pentru aceste superbe comentarii,chiar acum cateva zile ma intrebam oare exista cineva care imi citeste blogul regulat(in afara de prietenii pe care ii stiu) sau toti intra asa fara sa-si dea seama..ma bucur ca v-am captat macar putin atentia si ca va place ce scriu..sper sa nu dau gres nici de acum in colo.Va multumesc si va respect! Stay tuned!

    Răspunde
  4. O mare parte din visele tale sunt si ale mele ;)
    Am dat aseara peste blogul tau,am citit ultimele posturi, mi-au placut si acum recuperez din urma :))

    Tine-o tot asa si succes in continuare! Te-am pupat!

    Răspunde
  5. Astea sunt genul de vise la care mi-e frica sa ma gandesc.Mi-e frica de dezamagire de fapt.Mi-e frica de faptul ca o sa fiu foarte dezamagita daca nu se vor implini niciodata ..

    Răspunde

Lasă un răspuns

