Dificil nu…?

Posted on

Am tot ocolit si m-am tot gandit ca nu ar fi tema potrivita sa o tratez pe blog,fiindca nu as putea sa fiu atat de „feelingos” cand ma adresez unei pagini albe sau unor cititori pe care nu ii cunosc dar mi-ar placea.Asa ca in seara asta ma simt parca in stare sa scot romanticul din mine si sa scriu despre cum as vrea sa petrec timpul cu persoana care-mi va fi iubita,cum as vrea sa aiba caracterul,ce fel de lucruri mi-ar placea sa facem si multe treburi.Problema e ca acum am ceva in gand pentru acest post dar pe parcurs doar putine ganduri le-as mai pastra pentru a le transpune aici.

Cand vine vorba de relatii sunt destul de dificil,imi e destul de greu sa ma atasez repede de o persoana si sa am incredere in scurt timp.Nu mi-a fost foarte greu de multe ori sa pun capat unei relatii,dar abia dupa ceva timp incep sa constiientizez ca poate nu trebuia sa o inchei asa poate mai erau lucruri de facut si as fi vrut sa fac cu aceea persoana,poate ca as fi vrut sa-i mai aud vorbele sa-i simt buzele si sa hoinaresc prin ochii ei,poate as fi vrut sa stiu si sa ma mandresc in continuare ca multe dintre gandurile ei sunt catre mine si ma au pe mine in rol principal si ca inca adoarme in gand cu clipele ce le-am petrecut odinioara…sau poate nu as fi vrut,dificil nu? Uneori cand mai privesc in trecut ma trec fiori de ce clipe frumoase am petrecut in compania unora si atunci pe moment parca le-as vrea pe multe din cele care au fost inapoi si as vrea sa mai petrecem inca o data clipe la fel sau imi pare rau ca am tras linie prea repede si pe unele le-am facut sa sufere doar cu o „nepotrivire de caracter” spusa intr-un moment prielnic si caput!Probabil am iubit probabil nu,asta nu pot spune dar cred ca imi voi da seama intr-o zi insorita de vara si de lucrul acesta.Cert e ca inca mai tanjesc dupa momente petrecute cu foste,uneori simt ca am nevoie doar de cineva ca o iubita in preajma uneori nici nu-mi pasa de aceea care s-ar numi iubita si as avea nevoie doar de prietenii mei.Dificil nu?

Despre cum as vrea sa fie si despre ce caracter as vrea sa aibe nu pot spune prea multe deoarece nu intotdeauna se nimereste sa-mi placa exact de cea pe care as visa-o eu,fiindca sunt constient ca niciodata nu o voi gasi.Cat despre caracter acesta ar trebui sa fie cat de cat pe placul meu fiindca as vrea pe cineva sa ma inteleaga ca intr-o relatie am nevoie de libertate,libertate ma refer la chestii sa nu ma tina sub papuc ea,fiindca nu suport, sa nu-mi tina contul cand ies cu prietenii sau chestii de genul sau sa-mi interzica ceva.Sa nu fie dintr-acelea inchise la minte,sa fie in stare sa poarte o discutie matura,sa fie copilaroasa in momente in care amandoi ar trebui sa fim si sa ma lase sa ma implic in stilul ei si sa inteleaga unele lucruri si sa vina cu noutati in discutii la fel cum ma straduiesc si eu sa o fac.

As vrea sa pot sa ma joc prin parul ei dimineata pe plaja,amandoi in nisip privind rasaritul(da,am un fix).Sa vad tot ce visez cand ma uit in ochii ei(verzi poate).Sa intram amandoi in mare de mana.Sa adoarma cu parul ud pe bratul meu si eu sa o protejez.Sa-i spun noapte buna si sa o sarut pe frunte.Sa se simta cand e langa mine una dintre cele mai protejate fiinte din lume.Sa fie in largul ei cand este cu mine si mereu sa fiu mandru de ea.Sa ne intelegem amandoi cu privire la ceva si sa cautam numai pace si armonie in jurul nostru.Sa simt cand ma duc langa ea cel mai cald si sincer loc din lume.Sa privim amandoi stelele pe acoperis si sa incercam sa le numaram razand si sa ne impreunam buzele reci incet…sa ma patrunda cu ochii aceia cand se simte ne-la-locul ei.Sa ma impace cu saruturi usoare cand simte ca sunt un pic suparat si am nevoie exact de acele mangaieri si sarutari.Sa stie tot ce vreau si ce-mi doresc si eu la fel.Sa se trezeasca dimineata de langa mine si cand ma trezesc sa-mi spuna in boxeri ca asteapta de 10 minute sa ma scol sa bem cafeaua aia.Sa-i simt pasii goi pe gresia rece.Si noaptea sa-i soptesc cat o iubesc.Si daca va fi sa nu o mai am sa imi innec cerneala in foaia aceea trecuta de timp si uda de lacrimi!

Dar in final,acum,cand ma pregatesc sa inchei postul toate astea sunt doar cuvinte ca doar la ele ma pricep!

Dificil huh?

2645188471_f7ecae4fbd

3 responses »

  1. nu chiar… se putea si mai rau, crede-ma :p

    Răspunde
  2. ah.asa simt si eu.asta vreau.dificil nu?

    Răspunde
  3. Frumos .. e frumos cand inima prinde glas si te indruma sa ii insiri dorintele pe „hartie” :) Nu ma mai satur sa iti citesc gandurile.Si abia sunt la 2009 .. mai am pana in 2011 :D

    Răspunde

Lasă un răspuns

