„Tranzit”

Posted on

S-au strans nopti nedormite,vise neimplinite,ganduri despre cum sa scriu un post competent,multe fraze pe care sa le folosesc intr-un post bun,multe cearcane pe la ochi,ceva lacrimi,schite irosite,foi rupte,amintiri reamintite,multe ore irosite,ore intregi de plictiseala,ca intr-un final sa ma intorc tot aici,pe pagina asta virtuala si sa incerc sa fac pe scriitorul,despre care eu stiu ca este unul foarte prost si de mana a doua.Inceputul,ca inceputul ca l-am scris dar cum voi continua cand nu stiu ce subiect voi dezbate,eu nici macar nu stiu ce titlu sa-i dau acestui post,dapai ce sa scriu si in el…Pun mereu aceleasi trei puncte,nestiind cum sa continui cert si lasand loc de interpretari,precum fac si cei mai prosti dintre scriitori.Sa va povestesc asa rand cu rand,necosmetizat,ce am facut in ultimele zile ar fi prea josnic si mult prea plictisitor,stiu sigur asta deoarece si eu cand dau de astfel de posturi(pe care vreau sa le evit in a le avea pe blogul meu)citesc incipitul iar apoi dau back la pagina.Nu prea am mai avut in ultimul timp inspiratia necesara sa scriu(nu ca acum as avea,dar as fi prea nesimtit sa mai intarzii cu un post) si v-am pus sa inghititi o chestie care desi mi-a placut este foarte lunga si nu este scrisa de mine,fiindca daca ar fi fost scrisa de mine cu siguranta ati fi gasit ori la inceput ori la final ceva in care sa zic cat de jalnic am scris.

Huh,suntem impreuna de 3 luni,cine ar fi crezut ca va dura atat,dupa ce nu mi-au reusit doua bloguri cred ca in sfarsit am gasit ceva sa scriu despre care sa-mi placa,cu toate ca pe multi i-am plictisit cu ce am scris,numai vise si alte nebuneli cand ma uit in urma chiar daca sunt scrise intr-o maniera de incepator sunt cumva mandru de ce am reusit,chiar daca majoritatea dintre cei de la care am vizite nu ma au in RSS sau numai stiu numele acestui blog dupa ce au intrat o singura data,le multumesc si lor ca au rezistat sa citeasca cateva cuvinte.

De ce seamana postul asta cu o perioada de tranzit,in sinea mea?E o intrebare la care nu caut raspuns si nu cred ca voi gasi oricum,ca la multe alte intrebari,daca mi-ar raspunde cineva sincer la cate intrebari am eu,probabil as fi nebun.Sunt acelasi naiv,modest,urat,care nu a iubit(girlfriend) desi iubeste sentimentul si viseaza sa poata face asta.Totusi parca ceva se schimba,nu stiu ce…totusi imi e bine asa,imi e bine in pielea mea,problema este ca usor,usor,desi nu renunt imi dau seama ca o sa am destule dificultati pe viitor,fiindca visez sa fac multe si nu stiu cate se vor implini,nu e perioada cand sunt nostalgic,e perioada cand sunt realist,totusi sper sa pot prin puterile mele sa pot realiza tot ce se poate si sa ma epuizez incercand sa fac totul cat mai bine si pentru mine si pentru cei de langa mine.Ceva se intampla,oricum am ramas acelasi copil care este trist in sinea lui cand ceva nu este cum ar fi vrut,si tine pentru el,sau cand o nota nu-l multumeste.Si oricum imi plac ochii aia mari,caprui,desi nu se uita la mine cum mi-as fi dorit!

Noapte buna!Multumesc ca ati mai rezistat la un post

Lasă un răspuns

