In Tara Minunilor…

Posted on

Iti vine sa crezi? Inaintez usor,pas cu pas,nesigur de ce ma asteapta in fata.Este o salbaticie linistitoare si o lume neexplorata de mine.Merg in tacere,perturb linistea cu sunetul respiratiei mele.Pe cer,deasupra mea se vede o lumina stralucitoare,este lumea din care am venit si in care ma voi intoarce cand voi incheia aceasta calatorie.M-as fi intins pe iarba verde si umeda,mi-as fi pus bratul sub cap si as fi vrut sa ma pierd in oceanul albastru plin de luminite de deasupra mea,as fi asteptat sa se scurga minutele si orele fara sa le numar si fara nici macar sa la percipit,fara sa le simt.Ma simteam in stare sa fac orice desi nu-mi doream nimic.Gustul singuratatii mele in aceasta lume de minuni ma ametise.Era ca roua diminetii cand talpile goale simt iarba uda si rece si chiar si simturile simt o speranta de scapare si de eliberare.Era precum razele de soare ce patrund prin geam luminandu-ti fata intr-o zi splendida de vara.Ma simteam nesigur in aceasta noua lume,nesigur dar curios,curios sa cercetez fiecare coltisor,fiecare tufis si fiecare apa intunecata care parea ca nu are fund din pricina algelor negre,o palpaire de lumina mai dadeau licuricii ce se jucau luminosi deasupra apei.Eram precum Alice in Tara Minunilor,doar ca eu eram scriitorul proprii mele constiinte,proprii mele aventuri.Un fior de gheata imi trecu prin glezne pana in ceafa,pentru prima data simteam acea prezenta feminina care ma tulbura mereu,zarii in zare aceiasi doi ochi mari caprui care imi provoaca pielea de gaina la orice vedere a lor.Transpiram abundent,eram prizonierul propriului meu vis,vroiam sa scap sa nu mai am parte de chinul acelor ochi,reci dar si calzi,primitori dar si respingatori,verzi dar si caprui,de fiara dar si de fiinta blajina.Simteam fiorul iubirii,batea precum o briza din spate,rece ca gheata…ma trezii,am deschis ochii si vad acelasi tavan pe care il vad in fiecare seara cand ma pun sa visez si sa construiesc altceva pentru subconstientul meu.Eram transpirat leoarca si aveam ochii inlacrimati,simteam pentru a nu stiu cata oara acele fantasme ale iubirii care nu-mi dadeau pace…

One response »

  1. O Tara a Minunilor in adevaratul sens al cuvantului este ceea ce ai descris tu acolo. Impreuna cu toate lucrurile speciale, si mai ales sentimentele si senzatiile pe care le-ai descris , devine o lume de vis. Succes in continuare in a explora aceasta lume minunata, si in a descoperi toate secretele pe care le ascunde!

    Răspunde

Lasă un răspuns

