Sunny days.

Posted on

M-a scos din minti cuvantul „sunny” pe ziua de azi.Parca atunci cand rosteam cuvantul imi trecea un flash prin minte cu toate momentele din vara asta,care a trecut mult prea repede.Sa fiu nostalgic nu am de ce,ar fi un singur motiv,ca incepe scoala,dar nu sunt nostalgic din pricina asta chiar imi pare bine,nu ca incepe,ci ca vad jumate din zi,timp de 9 luni persoanele dragi mie.Sunt suparat fiindca iarasi trebuie sa indur streangurile si focurile parca din iad venite ale orei de matematica.Ma plangeam ieri tatei ca incepe scoala si mi-a spus niste cuvinte frumoase si desi le aud de la multi parca atunci cand le-a rostit el s-au dus direct in inima,mi-a spus: „Lasa Dani,ar trebui sa fii vesel,ce nu as da si eu sa traiesc iarasi clipele frumoase pe care tu le intampini,acum”.Sunt vesel,dar nu vreau sa traiesc iarasi noptile in care in loc sa ma gandesc la un post nou,ma gandesc la algoritmi la functii si vectori(nu ca le-as sti si le-as visa,doar ca imi e frica sa nu ma scoata ziua urmatoare la tabla).Va veni toamna,iarna nu voi fi trist,probabil voi avea momentele mele,dar voi trece peste sper cat mai repede.Sper si eu sa se organizeze o excursie la munte,iarna deoarece nu am avut ocazia pana acum sa vad iarna muntele,nu am vazut marea aceea de alb,nu m-am batut cu cei dragi cu bulgarii pe munte,nu m-am dat cu ciolofanul pe partie,nu am calatorit prea mult cu prietenii mei.Nu vreau sa treaca toate astea pe langa mine si incerc sa fac cat mai multe acum,pentru ca cine stie daca peste ani voi mai avea ocazii.Visez eu la multe dar…nu stiu cate se vor implini,cine stie ce-mi va rezerva viitorul,poate mult bine,poate mult rau,poate trepte grele dar peste care voi izbuti sa trec,cine stie.Stateam aseara si reflectam asupra mea,as vrea sa stiu cine voi fi in viitor,sa stiu ca voi avea daca nu posibilitatea sa ma duc in L.A/NY macar sa calatoresc prin Europa..dar cine stie…

Am scris si postul asta,unul dintre cele mai slabe sunt constient dar simteam nevoia sa-l scriu.Nu stiu de ce,injurati-ma,spanzurati-ma,dar am simtit nevoia…ne vom „reintalni” cu ocazia viitoarelor posturi,sper mai bune.Va respect.

Lasă un răspuns

