Momente

Posted on

Salut! Nu v-am mai scris demult cate ceva.Problema? Timpul meu liber se subtiaza considerabil cu venirea toamnei,scolii,trezirii devreme,nu prea mai am timp sa ma gandesc si la posturi pe blog,si am intrat intr-un fel de Blog Warning fiindca simteam nevoia sa scriu aici ceva si trebuia sa scriu ceva,fie ca e bun,fie ca e prost,problema e ca pentru mine orice post scris de la un timp incoa’ este prost deoarece il pun in reflexie cu postul pe care il consider cel mai bun de pe blog si in comparatie cu acela,posturile astea noi sunt praf in ochi.Ce-i drept este ca mi-a trecut vara.Nu pot spune ca numai intr-un anumit anotimp am inspiratie mai mare,scuza asta este pentru cei slabi si prosti,pur si simplu vara am mai mult timp.Am ramas acelasi asa ca „sufleuri” din astea ca m-am schimbat  nu-si au rostul si nu se vor gasi la mine.Inca ma mai caut noaptea,inca am aceleasi vise si temeri,inca mai transpun sentimente,trairi si momente in posturi,sunt tot acelasi las,tot nu stiu daca iubesc sau am iubit sau voi iubi(nici nu-mi pasa),am tot aceleasi ambitii si ca sa fiu narcisist desi nu-mi place dar „dă bine”,inca nu am gasit limite la ce as putea sa fac(glumesc).Vine iarna,pentru mine primavara si toamna sunt doar niste trepte catre niste anotimpuri foarte frumoase respectiv vara si iarna.Imi tot imaginez o iarna in Rockefeller Center cu prietenii si bradu ala super mare.Probabil cand voi fi un antreprenor mare(ca tot imi place mult materia),sau probabil niciodata.

Ma mai ocup in paralel si de un alt blog cu o alta tema,cu un numar redus de vizualizatori dar suficienti si necesari in acelasi timp.Este doar pentru ochiul meu,al prietenului meu(care are si drepturile de autor :)))) si pentru timpul care va trece si atunci cand vom fi mai mari,le  vom reciti impreuna si o sa radem ca idiotii.Deci un alt minus la capitolul timp pentru mine si blog(dar acest minus mi-l asum si il transform pentru mine in plus pentru ca este o mare placere sa lucrez cu el si sa scriu ce scriu).

Eu sper va scriu si sa ma prefac in continuare ca scriu cuiva,ca si acum,cand, cine stie care va citi postul asta,daca-l va citi cineva,dar mie-mi place sa ma adresez asa fiindca imi da un alt rang,deci asta e,nu aveti ce-mi face.Deci concluzia este ca poate revin cu niste posturi cu adevarat bune ca m-am saturat si eu de balariile astea.

Va pup!

Lasă un răspuns

