Incurabil

Posted on

Prima reactie a fost sa-mi sterg lacrimile reci,parca de gheata de pe obrazul palid.Apoi mi-am dat jos rucsacul din spate si am scos o foaie si un creion,am lovit creionul pe foaie cu toata ura si bestialitatea pe care am putut sa o adun atunci.Mi-au iesit cuvinte frumoase,din ura am facut dragoste,din seara am facut zi,din nori am facut soare si mi-am supus subconstientul la torturi grele spunandu-i ca daca as fi vrut puteam sa fac si din Rai,Iad.Inima-mi este sfaramata,sunt obosit dar asta conteaza mai putin,sunt departe de tot ce cunosc,trăiam o minciuna,iubeam o amintire.Probabil multe dintre intrebarile mele au un raspuns pus acolo,deoparte,departe…poate ca nici nu vreau sa aflu raspunsul intrebarilor mele.Imi plimb pasii greii prin nisipul patimilor mele,evoc clipele cand verile erau asa de calduroase si iernile pline de zapada,cand ma distram cu prietenii si cand adormeam a doua zi.Seara se lasa greu peste mine,e una dintre cele mai reci si mai respingatoare,eu ma plimb sub bolta de stele,descarcandu-ma mării…

Lasă un răspuns

