De cand ai plecat…

Posted on

Timpul trece mai greu.Balconul si canapeaua sunt tot mai reci desi afara e vara.In camera mea nici nu prea-mi mai vine sa intru,era locul unde erai in largul tau,locul unde in fiecare zi simteam parfumul tau si buzele tale,acum insa simt demoni care nu ma lasa sa dorm si fiori care nu-mi dau pace.Uneori te mai strig prin casa,din reflex sau din necesitate inca nu am analizat ca sa stiu cauza,doar ca acum nu mai aud un „da!” cald si din toata inima,aud doar un ecou rece.Cateodata ma trezesc ca vorbesc singur,eram obisnuit sa vorbesc mult cu tine pana in zori,vorbeam numai prostii,vorbeam cum ar fi sa facem copii,sa fim nedespartiti sau sa iubim mereu impreuna vara si ursul acela imens care te-a facut sa plangi.Radeam impreuna despre cum ne intrebau toti prietenii despre cum ne-am cunoscut si ne spuneau ca suntem mai mult decat perfecti unul pentru celalalt.Acum desi caut tot felul de terapii pentru mine si aparentele sunt ca intotdeauna „nu mi-a pasat,va veni alta!”,trebuie sa recunosc ca mi-e dor de tine.Sa te schimb cu altcineva nu as putea.Nu ai nevoie de dovezii,stii ca inca te iubesc si ca imi pare rau ca te-am lasat sa pleci plangand,iar eu orgolios fiind credeam ca te vei intoarce.Stiu ca ai vrea la fel ca mine sa-mi vorbesti si sa mai ma vezi cum nu taceam si te faceam din minut in minut sa razi,doar ca e greu sa recunosti.Nu-mi spune mie sa te privesc ca un prieten foarte bun si ca asta a fost,si totul se rezuma la niste poze uitate pe un hard.Stim amandoi ca desi ar fi fost bine sa fie asa,nu e,deloc!De cand ai plecat cerul s-a intunecat…Ma resemnez cu gandul ca acum esti fericita,undeva!

Catre cititori: Nu sufar din dragoste,doar nu-mi pot stapani mana implicit degetele si pofta de a scrie.

4 responses »

  1. ceva simtieai tu daca ai scris asta…

    Răspunde
  2. Ai ascultat o melodie anume cand ai scris asta?

    Răspunde

Lasă un răspuns

