Drum spre infern

Posted on

Imi pun arma la cap si strabat amintiri

Un gand vag ma duce departe-n copilarii

Apoi perioada cand am iubit,sunt pe varful culmii

La picioare-mi-e abisul lumii,sangele se zbate-n vene

Si iubesc briza dulce a marii,si simt zapada rece din ierne

Si simt rece tragaciul si ma duce unde vrea vraciul

In razboaie,cu genunchii in noroaie

In instructii cu animale si sudoare siroaie

Gloante la ureche si obuze-n pantece

Calc printre cadvre descompuse,rancede

Sange-nchegat si amici mutilati,

Din care se-mfrupta corbii,insetati

Si ma uit in ochii dracului,inflacarati

Prin iarna grea ce ma apasa-n ficati

Si o sa apas tragaciul si totul va fi trecut

Lasand in urma lumea cruda,prin care am petrecut

Si o sa ma opresc in drum spre Eden,

Ma vor trage sfintii inspre Infern

Si cea mai mare minciuna e ascunsa-n adevar

Si totul va ramane in loc,in drumul spre altar

Si-o cruce-mi va propti capataiul,ascunsa sub un artar.

 

 

Copyright@Dan Novac

One response »

  1. dragut, apreciez in special finalul.

    Răspunde

Lasă un răspuns

