Prieteni si zapada

Posted on

Si ma trezesc cu razele soarelui pe fata,dau cartea de aseara mai incolo si ma intind,dintr-o privire inconjor camera si incepe sa mi se astearna un zambet sarcastic ori ironic,inca nu ma hotarasc fiindca tot imi este putin somn.Impins de imbolduri ale karmei ma scol intr-un final din pat,imi vine sa ma uit pe geam,dar stiu ca asta mi-ar zgudui rutina zilnica de tot rahatul.Totusi mereu vreau ceva nou,ma uit pe geam,neeah totul e ok,doar ca e soare in noiembrie si e si zapada,e zapadaaaa.Vine un miros plin de iubire si de caldura si un miros familiar,nu din pat ci din bucatarie.Miroase a cafeea,a ceai si a ceva bun,oricum.Nerabdator ma imbrac pe drumul spre bucatarie si vreau sa vad ce se pune la cale acolo si ce mirosuri se cearta asa tare de ajung pana la mine in camera.Cafea,mmmm astazi parca e mai buna.Ma plimb prin camera cu ceasca de cafea in mana si imi planuiesc locul in care voi pune bradul,iubitul brad,prietenul meu cel mai bun in perioada iernii.Oricum Craciunul e cea mai frumoasa sarbatoare fiindca pe unde te duci vezi numai iubire,arome ce-ti patrund prin nari grav pe toate strazile,fete imbracate gros,si fulare.Si parca e totul cum vreau eu,si e o zi ciudata fiindca ma simt extraordinar de bine.Probabil fiindca stiu ca mai tarziu vom fi vreo 4 nebuni ce ne vom bate si ne vom tavali prin zapada.Apoi vom spune la gura sobei povesti de cand eram mai mici sau tot felul de minciuni gogonate ce ne trec prin minte,si vom rade,ne vom incalzi si ne vom distra,iar apoi ne vom duce iarasi prin zapada catre casa,ramanand cu alte amintiri de pus in rama si de reamintit tot la gura sobei sau in dupa-amiezile de vara cand vom fi 2-3-4 in sezlonguri pe plaja unul langa altul nedespartiti.Si sa ne planificam viitorul,si calatoriile tot nedespartiti.Si stim ca o sa treaca timp,dar nu ne va desparti nu ne-a despartit pana acum,nu prea are de ce sa o faca nici de acum incolo,chiar daca vom fi pe alte cai,tot acolo ne vom strange si tot aceiasi putini.Au trecut multi oameni,multe individualitati,multe „personalitati” pe langa noi,doar au trecut,precum vara,iarna,iubirea ceva trecator.Noi am ramas de ceva timp si vom ramane oricum,si peste cativa ani ne vom aduce aminte ce am facut iarna asta cum acum ne aducem aminte ce am facut vara asta.Si cand suntem impreuna e mereu o zi de vara ,de vineri dupamiaza ..

 

3840885670_20a8e91ce6

Lasă un răspuns

