E bine gen…

Posted on

E soare si 15 grade C la sfarsitu’ lui noimbrie.E bine asa,da parca era mai fain daca si ningea.Stau 6 zile acasa si primele doua au fost cam aiurea,tot plictiseala,tot acelasi cacat,badly need a chaaange.Macar e si ceva bun,cu tot valul asta de plictiseala ma culturalizez mai mult,citesc mai mult/zi decat citeam cand ma duceam la scoala,a si nenea Dostoievski e un geniuuuu,mad genius! Crima si pedeapsa urca usor si cu pasi repezi pe locul 1 al topului meu de carti citite si sunt ceva la numar.Oricum Dosto’ bate orice „mare scriitor” contemporan gen,Coelho,Brown,Rowling,Stephenie Mayer,alde astia cu best-seller-uri actuale.Ii bate ca pe bebelusi la fundulet,deci recomand neaparat Crima si pedeapsa lui Dostoievski.Pe de alta parte,ca cinefil ce sunt,pot sustine exact ce am scris mai sus si pot adresa aceleasi cuvinte de lauda si regizorului Quentin Tarantino cu Inglariuous Basterds,da frate,asa se face un film! E nebun si filmul si regizorul,recomand din inima celor ce stiu sa aprecieze capodoperele cinematografiei,si celor ce au dat cu prezentu’ la premiera Twilight:New Moon,le urez un mare „Duceti-va dracului,ca ne-am saturat de voi!”.Si fiindca tot am discutat de „viciile” astea ale mele,si le-am alaturat,pot spune ca au si reactii adverse,ca in cazul meu,ce s-au soldat cu lentile de -0.5 :)))),fuck that!

Oricum,toate sunt bine in mare,vreau mai repede vacanta de iarna.Si la cea dintre semestre se anunta nebunie mare,excursie gen,la Sibiu,eheeee,Sneakers Adidas Stan Smith leather si KFC ,las-o asa! Hai cu ciocolata calda langa brad si cu cartea de citit….ah si revelionul ala..!

V-am pupat,multa sanatate cititorilor mei,in numar redus!

Lasă un răspuns

