Abstract

Posted on

Nu imi gaseam locul in pat,ma foiam intr-una,sudoarea de pe frunte mi-a udat serios perna.Desi eram intr-un somn adanc,ma simteam de parca eram treaz.Intr-o clipa simt doua buze calde langa ureche,doua buze carnoase usor umede insa respiratia aceea calda ma enerva la culme,imi venea sa zbier de ura.Deodata buzele acelea incep sa sopteasca foarte usor,cald si rar.Cuvintele imi mangaiau timpanul placut.Tin foarte bine minte ca repeta incontinuu „Vino cu mine”.La un moment dat impins de constiinta i-am raspuns,”unde?”.Apoi a spus,ceea ce va voi spune si voua,am retinut raspunsul perfect si cred ca imi va ramane intiparit toata viata:

„Vin-o cu mine! Vom merge sus spre apus si noapte.O sa lasam in spate tot ce te leaga de conditiile umane.Toate legile firii de acum nu vor mai exista,unde mergem noi Newton,Einstein sau Pitagora sunt niste idioti,acolo nimic din ce au spus ei nu se va implini,fizica este nula.Zilele cu soare ce le-ai simtit zambind vor fi mult prea departe.Acolo nu exista ura,iubire,vise,dorinte,amagire,credinta,incredere,rasism.Multi au spus ca este o cumpana intre rai si iad,ca cei asemeni mie sunt jumatate ingeri jumatate diavoli.Unde te duc eu morfina nu combate durerea ci doar creste adrenalina,violenta nu este o solutie fiindca te vei rani singur,razboaiele nu exista deoarece nu este nimic de cucerit,este doar o mare de suflete,patimi,dorinte,un desert al desertaciunilor cine ar muri pentru o gramada de nisip?Defapt acolo nu mori ci vei renaste iarasi vei fi nevoit sa fii iarasi prizonierul necunoscutului.Vei fi parte dintr-un ciclu ca si altii alesi de mine,vei fi parte din intreg…”

Aici se incheie discursul ei si tot aici s-a incheiat si somnul meu din acea seara.Ce scop a avut?Ce a vrut sa-mi comunice subconstientul…?

Lasă un răspuns

