Rucsacul

Posted on

Stau si ma gandesc si constat ca sunt precum pestii sau animalele ce au nevoie de libertate,nu pot sta inchis intr-un acvariu,intre 4 pereti,4 strazi principale,4 orase,eu trebuie sa comunic,sa calatoresc,sa descopar noul,eu nu sunt facut pentru a stationa si pentru a ma adapta o data pentru totdeauna.

Pun un rucsac in spate,ii simt bretelele apasand pe umerii mei.Apoi iau toate lucrurile semnificative de prin sertare,sifoniere si le pun in el.Fac o selectie iarasi,iau doar ce imi trebuie cu adevarat dintre aceste lucruri,apoi mai imi adaug in rucsac familia si prietenii,intr-un buzunar sigur si la indemana,pun si putine vise si idei in el,cele importante le las in cap.Apoi imi pun rucsacul in spate pentru totdeauna si iau primul avion spre o locatie preferata,viata mea e pe drum…

Lasă un răspuns

