Slabiciuni

Posted on

Din ce sunt facut? Nu stiu…probabil din piatra si marea reuseste sa ma strapunga lasand soarele sa ma prefaca in nisip.

Singurele slabiciuni? Oare am slabiciuni?

Sa vorbim azi de slabiciuni ca tot ma intrebase cineva care sunt slabiciunile mele si i-am spus :”nu am dispozitia si nici spatiul necesar de a vorbi despre slabiciunile mele si probabil ar iesi cu totul altceva”.Dar oare vreau sa vorbesc despre slabiciunile mele? Sa devin atat de vulnerabil?

Nu,nu cred ca vreau vorbesc acum si cand o voi face ma voi asigura ca stiu sigur de ce o fac.De ce m-as lasa asa mult cunoscut cand personalitatea originala este ceva foarte rar acum…si de ce sa vorbesc despre mine cand am putea vorbi la fel de bine despre tine.

De ce sa ma cunoasca cineva foarte bine?E momentul? Nu.Cum nu e nici momentul cand voi afla raspunsul la intrebarile din acest post…deci lasam slabiciunile pe alta data…pe niciodata…?

Lasă un răspuns

