Lockerz.com

Posted on

Am auzit si eu astazi de site-ul asta si mi se pare destul de smecher.

In primul rand, ce este Lockerz ?

Lockerz este un site care consta in vizite. La fiecare logare pe zi primesti cate 2 puncte. Zilnic, ti se va pune si o intrebare, la care primesti inca 2 puncte daca raspunzi corect. Trimitand o invitatie catre un prieten, mai primesti 2 puncte. La 20 invitatii devi Z-lister (in loc de 2 puncte castigi dublu, adica 4).

Ce poti face cu aceste puncte ?

Iti poti achizitiona o gramada de bunuri:

Ipod Touch 64Gb – 800 puncte

PSP – 675 puncte

PS3 Game System Slim- 120GB – 675 puncte

Ipod Nano 8Gb – 300 puncte

Pe site se poate intra DOAR cu invitatii, cine vrea invitatii sa imi trimita un mail la danynovac@yahoo.com cu e-mailul pe care doriti invitatia sau postati un comentariu la acest articol, iar eu am sa va trimit cat mai repede o invitatie. Invitatiile vi le dau gratis, desigur. Nu aveti nimic de pierdut, iar totul e FREE !

6 responses »

  1. Mmm..cred ca te voi solicita pentru o invitatie:D

    Suna interesant:>

    Răspunde
  2. Verifica in mail la spam.

    Răspunde
  3. da doresc sa imi trimiti si mie o invitatie

    Răspunde

Lasă un răspuns

