Zile bune.

Posted on

Trezirea la ora 9:00,ora perfecta.Intr-un hotel de 5 stele pe Coasta de Azur,ferestre imense,in fata marea.Lenjerie de satin neagra pe pat si miros de zi de vara.Pupici pe obraz de la o bruneta in Jolidon si cafea Starbucks bauta pe sezlongul de la balcon.

Camasa Gucci suflecata,cravata slim neagra.Rucsac,nu suport valizele.Aeroport.Avion particular cu 4 locuri.Zbor catre Alpi.Ski si ciocolata calda.Cabana inzapezita cu semineu,miros de brad si-o bruneta-n pulover.

Paris,cina in doi in Eiffel cumparaturi pe Champ Elysee si plimbari pe Senna.Luvru,stii ca-mi place arta.Notre Dame…Ne indreptam usor spre Anglia,London Eye doar pentru noi.

Nopti cu caravana prin Sahara.Egipt,Keops,Kefren,Mikerinos si Eu,suc rece langa piramide la apus.Turcia,cel mai bun han din Ankara.Japonia,prin cel mai tare rollercoaster cu prietenii.Traversam Atlanticul? Desigur.

Conexiune New York-Miami-Los Angeles,totul se rezuma la constructii uriase,palmieri,plaje si tot felul de sentimente transpuse in realitate.

Hawaii,nisip alb,fierbinte.Apa limpede de un turcoaz nebun.Soarele se retrage in ocean.Adorm la umbra unui palmier cu ghirlanda de flori tropicale la gat si cu refluxul udandu-mi talpile infundate in nisip…

3 responses »

  1. floringorgan

    Si ce zile bune ar fi …
    Imi place cu atat mai mult postul deoarece si eu am cam aceleasi vise! De fapt, nu sunt vise, sunt lucruri pe care in viitor le vom face!

    Apropo, La multi ani! Restul urarilor ti le-am spus in particular!

    Răspunde
  2. Mmm…ce frumos suna 8-> …. parca imi scrii visurile:))…bine..cu exceptia brunetei,care in cazul meu ar putea fi un brunet:)).

    Răspunde
  3. allyangel26

    nush dak neaparat si in japonia dar in rest….:X si logic k nu valiza ci rucsac!!:)) doar k eu sunt km blonda:-?:))

    Răspunde

Lasă un răspuns

