Ochii verzi

Posted on

Imi place aici e cald,e frumos si atata verdeata incat imi rade inima.Atata verde in ochii tai. Misterios precum verdele adanc dintr-o bariera de corali ce se vede prin apa limpede de pe tarmurile Greciei.Atatea mistere…cate poti sa tii in tine mergand prin viata…?!

-Nu,nu-mi raspunde! Nu am timp de raspunsuri,abia am timp sa pun intrebari.

Ea se uita la mine cu sufletul.Te uiti in gol oricum…eu sunt gol…sunt adevarul vietii,creatia lui Gogol!

-Nu draga,nu te deranja sa ma iubesti! i-am spus.Dar inainte sa plec vreau sa-mi zambesti cum o faci mereu cand esti sincera,prinde-ti varful limbii intre dinti si asterne-ti zambetul dulce pe fata.Priveste-ma inca o data printre firele blonde de par,cu ochii verzi…

Lasă un răspuns

