Doua secunde

Posted on

Tot ce mai imi amintesc este ca era o strada stramba,uda de la ploaia ce deabia incetase.Vedeam prin lentilele-mi ude,la distanta o silueta a unei fete,lumina era oferita de un bec difuz ce palpaia in intuneric.

M-a atras inca de cand am zarit-o prin limbajul trupului,dar nu am pus mare insemnatate,era un trecator…la fel ca mine…un trecator prin viata.

Momentul s-a declansat si ochii nostrii s-au intersectat pentru aproximativ doua secunde.Am vazut atunci,in adancul ochilor ei toate misterele Mayasilor,o insula pustie din Caraibe si toata istoria zbuciumata a Romei.

A fost o poveste de dragoste efemera prin nopti de vara si zile de primavara, ce a tinut doar doua secunde eterne…

O tu,dulce eternitate…

Lasă un răspuns

