Despre TeaCup

Posted on

Un site special pentru cei ce iubesc literatura.Iti place sa citesti,sa scrii,sa socializezi,sa cunosti prieteni cu hobby-uri comune intra pe http://www.teacup.ro/ .

Cum scriu ceea ce scriu pe blog si imi place literatura am un user pe teacup si nu regret deloc,o retea de socializare foarte tare.

Ce-mi place:

-Poti pune la profilul tau ce carti ai citit,ce citesti,ce vrei sa citesti si este precum o biblioteca virtuala personala,foarte folositoare.

-Proza proprie si poeziile proprii pot fi publicate si apreciate de membrii.

-Oameni interesanti cu care ai putea avea o gramada de lucruri in comun.

Ce nu-mi place:

Mi se pare putin dezorganizat,probabil fiindca este si in stadiu bete si va fi imbunatatit sunt sigur.

Va astept pe  www.teacup.ro sa ne imprietenim!

Lasă un răspuns

