House M.D quotes

Posted on

House M.D este unul dintre cele mai bune seriale ce ruleaza si unul dintre cele mai apreciate seriale de mine.Nu sunt pasionat de medicina dar acest serial pentru 45 de minute,cat dureaza un episod ma tine captivat in fata ecranului.Totul se datoreaza doctorului House(Hugh Laurie),personajul principal al serialului,un geniu nebun,un individ nepoliticos, arogant, cinic, mizantrop, un om dificil si controversat, care nu are incredere in nimeni, cu atat mai putin in pacientii lui.Multe dintre replicile sale contin „doze letale” de ironie si as vrea sa fie aceste citate si pe blogul meu.

Replica de baza a serialului este celebra: „Everybody lies”.Un adevar pur!

Dr. House: Ce mai e viaţa fără capacitatea de a lua decizii tembele?

Dr. Foreman: Nivelul de saturaţie cu oxigen e normal.
Dr. House: Nu e normal, are o deviere de 1%.
Dr. Foreman: E în intervalul normal. E normal.
Dr. House: Dacă ADN-ul ei ar avea o deviere de 1%, ar fi delfin.

Dr. House: Dacă vorbeşti cu Dumnezeu, eşti credincios. Dacă Dumnezeu vorbeşte cu tine, suferi de o psihoză.

Dr. Cameron: Îi creşte tensiunea.
Dr. House: Şi mie. Dar eu mă lupt cu Divinitatea.

Dr. Wilson: Ştiai că ţi-a murit telefonul? Îl pui vreodată la încărcat?
Dr. House: Se încarcă? Eu cumpăram mereu unul nou.

Dr. Cameron: Ce o să facem?
Dr. House: Mă gândeam să vă ascult teoriile, să-mi bat joc de ele, apoi să le urmez pe ale mele. Ca de obicei.

Dr. House: Credea că e pe moarte. Şi muribunzii mint. Îşi doresc să fi muncit mai puţin, să fi fost mai amabili, să fi înfiinţat orfelinate pentru pisoi. Dacă vrei cu adevărat să faci ceva, chiar faci, nu te abţii până în ultima clipă

Eve: Avortul e o crimă.
Dr. House: E adevărat. E o viaţă şi tu ar trebui să o iei.
Eve: Fiecare viaţă e sfântă.
Dr. House: Haide, vorbeşte cu mine. Nu-mi cita sloganuri de pe maşini.
Eve: E adevărat.
Dr. House: Nu înseamnă nimic.
Eve: Înseamnă că fiecare viaţă contează pentru Dumnezeu.
Dr. House: Nu pentru mine. Nu pentru tine. Şi judecând după numărul de dezastre naturale, nici pentru Dumnezeu.

Multumesc pentru citate: http://marius-chirita.blogspot.com/


One response »

  1. Aminceput si eu de cateva zile sa vizionez acest serial si sunt foarte incantata de el, Adica House e un tip super calumea:D

    Pacat ca am scoala ca altfel eram non stop in fata pcul sa am uit la serial:X

    Răspunde

Lasă un răspuns

