„Nu credeam a sti a muri vreodata…”

Posted on

Am vazut soarele pe strada si luna… pe la miezul noptii.Si pe tine plecand…trecand pragul portii.Si norii ma apasau cu umbra lor rece…

Dar nu ma pot opri sa te astept prin gări,sa te strig prin zări, sa te caut pe cărări,sa te amăgesc prin flori,sa ma amăgesti pe scari…si sa te iubesc in zori.Sau pot,ma pot elibera,pot scapa,dar oare voi putea…? Oricum e greu sa-mi intelegi dragostea si pe inima mea au trecut tot felul de picioare.Desfa-ti coada si pune-te in pat,sa mai pot vorbi in van.

Cand inchizi ochii,eu zbor…asa e cand zbori,zburam spre tine.Oricum,cand suntem impreuna cantarim mai mult,suntem doua Ecuatoare incolacite.

Nu credeam a sti a muri vreodata…”,se pare ca l-am inteles pe Eminescu!

4 responses »

  1. Scurt,dar mi-a ajuns la inima inca de la primul rand al postului.Nu te mai felicit,caci probabil stii deja cat de bine scrii si felicitarile mele ar fi inutile.Iti urez doar spor la scris de acum inainte,pentru ca sincer… scrii uimitor!Ei,tot nu m-am abtinut sa-ti complimentez modul in care scrii.:D

    Succes in continuare!

    Răspunde
  2. nu era „nu credeam sa-nvatz a muri vreodata” ? :D eminescu ?

    Răspunde
  3. ba da,dar asta era si ideea,nu sunt nici la nivelul prafului de la pantoful lui Eminescu!
    Nu am vrut sa fie exact ca originalul fiindca nu m-am bazat pe aceiasi tema!

    Răspunde
  4. oricum frumos ca ai pomenit. bafta

    Răspunde

Lasă un răspuns

