La revedere,L.A! part.2

Posted on

„Da,bineinteles ca poti,este liber!”

Si a zambit,suav,se vedea ca inima ei era plina de usi ce aveau nevoie sa fie deschise.Era imbracata colorat,fura priviri.Se vede ca nu ii place drumul…mereu trage de geanta.Nu am curaj sa o intreb ce si cum si raman doar un decor de drum,drum ce il vedea prin geamul mare de care stateam lipit cu fruntea.Imi spuneam in gand: „Unde vrei sa ma duci,unde?!”

Si am atipit,nu vroiam,era ultimul lucru pe care il doream.Nu vroiam sa nu aflu unde coboara si sa nu stiu catre unde se duce.Si apoi sa tot sper ca o voi regasi si sa o caut prin alte autobuze,prin alte locuri pustii…in care nu voi gasi nimic oricum. Noroc ca am fost trezit de un mic chiot,dar cand am dezlipit genele pe chipul ei se vedeau doar urmele unui val de entuziasm.Vreau curaj sa-i spun ceva,imi tot spun in gand: „Sunt satul bai sa tac! Pune-mi vorbe-n gura!”. Sunt doar o stea peste silişte,in liniste mereu,tac! In sinea mea sunt un nestemat blestemat sa caut pace…Eu doar pun mana pe cuvinte si le dau drumul in lumea lor.Stiu sa daruiesc doar „flori de mucigai”! Eu nu ma pricep sa spun toate astea in graiul vostru…

-Buna,i-am spus intr-un final!

-Buna!

-Catre unde?

-New York,New York,o spune cu un zambet trist…Tu?

-Unde ma duce autobuzul ! Dar cum te cheama?

-Eu nu am nume…Spui ca nu ai o destinatie?

-Nu neaparat!

-Eu am doar o camera pe Madison Avenue,cam pustie si cu o gramada de trepte necunoscute si un semineu ce sta mereu stins,asteapta de ceva timp pe cineva sa-l aprinda cu ganduri, in randuri…Cauti intrebari?

-Desigur…

-Inseamna ca avem aceiasi destinatie!

Lasă un răspuns

