Inţelegi?

Posted on

Eu o sa plec cat mai departe acum.Acolo unde ma vei putea vedea oricand dar nu ma vei putea atinge. Si atunci cand intinzi mana sa ma tragi de camasa descheiata si sa imi spui ceva soptit la ureche sa ai falsa impresie ca m-ai atins,dar nu ai apucat ceva material ci doar atomi…Dar sa stii ca voi fi acolo,si ca te poti baza pe mine chiar daca nu te-ai mai baza pe mine niciodata si nici eu nu as vrea sa te mai bazezi,o spun si eu doar ca sa fie si sa para ca-mi pare rau.

Dar mi-a soptit cald maturitatea : „Sa nu mai crezi in povestile lor!” Dupa care m-a sarutat pe gat. Nu mi-a dat nici un argument (nu ca as fi avut nevoie).A plecat asa deodata si mi-a intrat in inima si de acolo a inceput sa se extinda ca o otrava,a vrut dinadins sa iasa la suprafata si asa mi-a aparut primul rid si primul coş.Totusi mi-am pastrat rezerva de soare si amintiri din copilarie intr-un buzunar si cand ma-ncearca si vrea sa ma schinjuie le scot la suprafata.Voi doua aveti ceva in comun si acel ceva nu sunt eu…

Inca te iubesc,dar nu cunosc sentimentu’!

Incerci sa ma-ntelegi…?

9 responses »

  1. ceva imi sopteste ca avem aceleasi sentimente :))

    Răspunde
  2. Postarea asta e facuta ca cineva sa inteleaga ceva vreo data? :) De ce riduri?

    Răspunde
  3. Eu sunt sigur ca sunt unii care inteleg,rid deoarece era vorba de maturitate sau imbatranire si cand imbatranesti parca mai ies unele riduri,eu asa stiu..
    ciudate asemanari de nume la blogurile noastre….devin mai sceptic pe zi ce trece

    Răspunde
  4. Unii care inteleg sau unii care doar au impresia ca inteleg? Sceptic in legatura cu ce? PS: daca iti zic ca imi place si mie House MD, devii si mai sceptic?

    Răspunde
  5. pai ai pus bine problema,nu cred ca va intelege cineva ce am inteles eu din ce am scris,e mai frumos ca fiecare sa inteleaga ce vrea asta rezulta din imaginatia si constiinta fiecaruia.

    nu e vorba ca sunt sceptic in legatura cu asemanarile noastre fiindca as lua-o direct in barbie fiindca blogul tau e mai vechi,mai citit,mai bun,mai popular decat al meu si nu scrim amandoi chiar acelasi gen de posturi,am spus ca sunt sceptic ca si cum as gresi in unele momente din aceasta cauza,cum a fost si cand am spus despre asemanarile blogurilor care se pare ca sunt simple coincidente si mai bine ma informam inainte sa scriu.Imi pare rau daca tu crezi ca te-am ofensat cu ceva,dar nu acesta a fost scopul meu.

    in legatura cu House MD e si normal sa-ti placa,mai place la alte cateva sute de milioane de persoane,fiindca este un serial foarte bun si destept.

    Iti multumesc ca imi urmaresti blogul!

    Răspunde
  6. Mi-ai interpretat gresit intrebarea. Nu eram iritata sau ofensata de scepticismul tau, ci doar nu ii intelegeam baza. Scuze, eu am tendita sa fiu un pic acida cand pun intrebari, dar priveste-le asa cum sunt, sunt mai draguta in realitate decat pe net :)) (uneori)
    Blogul meu este da, mai vechi si poate mai citit daca ma iau dupa statistici, dar astea nu inseamna ca este mai bun. De obicei, un blog devine popular daca are postari comerciale (dar daca stiai asta, nu inseamna ca ai fost ironic?).

    Răspunde
    • Nu am fost ironic,daca eram ironic acel „mai bun” iesea cumva din acel context si nu facea cu siguranta parte dintr-o simpla enumeratie:D
      cand sunt ironic o fac sa se vada…
      Nu ti-am citit foarte multe posturi sa vad daca sunt comerciale sau nu,intr-adevar lucrurile comerciale sunt mai vizionate dar si un blog literar(vezi bookblog) poate face vizualizari foarte multe.Deci nu eram deloc ironic:D

      Răspunde

Lasă un răspuns

