Plaja

Posted on

Sezlongul acela era mai comfortabil decat orice canapea pe care am petrecut amar de vreme.Picioarele sale erau adanc afundate in nisipul cald.Eu stateam intins si priveam drept in fata,catre punctul unde cerul se intalnea cu marea,locul in care stelele stralucesc cel mai putin si obisnuiesc sa planga de dor si singuratate.

„Doamne,cat pot iubi marea!”

Soarele doar ce s-a innecat in mare pentru a avea ocazia sa se laude cu ce poate face a doua zi,in zori,cand urma sa rasara..Mi-am ridicat paharul de cafea din nisip si am sorbit o gura.In surdina se auzeau valurile.Mi-am luat chitara ce era rezemata de trunchiul unui palmier,am pus-o in spate si m-am dus incet in noapte catre mare.Nisipul era atat de cald si talpile mi se afundau in el din ce in ce mai adanc.La un moment dat stimulii mei au luat-o razna,un val rece m-a atins,ajungandu-mi pana la glezna.Ma indrept catre est si merg de-a lungul coastei cu valurile jucandu-se la picioarele mele.Am lasat in spate luminile orasului si ma indreptam catre un loc linistit unde sunetul chitării mele v-a strapunge armonios noaptea si valurile imi vor acompania delicat notele muzicale.

Sting-Desert Rose

Lasă un răspuns

