Povesti de litoral

Posted on

Soarele imi ardea cu o placere meschina spatele,eram intins pe burta cu fruntea pe o mana si capul in jos.La un moment dat simt o usoara gadilare pe omoplatul stang,unghia ei isi facea de cap pe spatele meu,desena vise.Apoi doua buze reci se lipesc de ceafa mea facandu-ma sa tresar.Ma intorc doar pentru a-i lasa in grija si buzele mele,stia ea cum sa se joace mai bine.Si ma amageste putin prinzandu-mi buza de jos intre buzele ei carnoase si trage usor de ea („Leoaica tanara,iubirea”).Eu stateam intins jumate pe nisip privind la cer si ea statea aproape peste mine,mai acoperea uneori razele soarelui cu firele-i de par umede.

Intind mana si iau un pumn de nisip si las boarea de vant sa mi-l strapunga si sa-l imprastie putin cate putin.Isi intinde mana cu miscari gingase si imi inchide usor pumnul spunandu-mi:

„Timpul se scurge printre degete,strange-ti pumnul!”

„Atunci,vom fi salvati o sa petrecem aici pe litoral o vesnicie”.

Ea rade elegant,afisandu-si varful limbii printre dintii albi :

„Nu merge asa, doar se va scurge mai lent si ar fi bine sa profiti.”

Eu insa imi pierd timpul prin povesti de litoral unde nu stiu cine esti…

3 responses »

  1. Poate fi oricine, daca alegi sa fie pentru timpul scurs printre degete. Sau…nu?

    Răspunde
  2. asa e,poate fi oricine si de aceea nu e nimeni:D

    Răspunde

Lasă un răspuns

