Intre zile

Posted on

Ceva timp mi-a tot curs gheata prin vene.Si ochii-mi erau plini de sange deoarece incepea noaptea,”anotimpul creatiei”,in acele ore imi scoteam un caiet si un creion.A doua zi varful creionului era tocit si transpirat,inrosit si plin de ura,plangea si radea sarcastic.Cealalta parte a creionului era roasa,stres si nervi.Am tot facut asta pana cand intr-o dimineata am simtit buze reci pe obrazul meu si soapte la ureche.Urme usoare de dinti pe umar si par lung pe perna de langa mine,cafea calda in fiecare dimineata si aceleasi vorbe de inviorare.Aceleasi raze de soare dulci ce-mi scaldau fata de fiecare data cand trageai draperiile.

M-am indragostit de dragoste.Nu mai vedeam pe fata mea cutele suferintelor si a gandurilor.Nu mai puteam creea nimic.

Am ales sa nu stiu ce e aia iubire si inca sunt pierdut intre zile.

7 responses »

  1. Nu poti sa scrii despre iubire, daca nu stii ce e aia iubire. Aman-o, indeparteaz-o, dar nu o nega. De asta te citesc.

    Răspunde
  2. Multumesc mult pt ca ma citesti,si comentezi imi dai cu fiecare coment un sut in fata(de bine:)))
    nu este exact ceea ce pare,nu o neg in realitate ci in postul asta,si imi place sa nu stiu daca am iubit cu adevarat decat sa intensific si sa ma pun deacord!

    Răspunde
  3. Trebuie sa STII daca ai iubit cu adevarat?
    PS: esti maso? Scopul meu nu este sa te ranesc, nici macar cu suturi in fata. :))

    Răspunde
  4. un sut in fund,un pas in fata=))))))))))) asta am vrut sa zic
    ahahha ce mi-a iesit=))))))
    o dau aici la intors ca la intorsura buzaului,nu e chiar ceea ce pare postul:)) sau ce scrie…ma rog..trebuie cu adevarat sa simti si probabil nu am simtit :D sau inca simt dar e prea tarziu…

    Răspunde
  5. Daca, eu, ca femeie, sunt confuza, ce sa mai zic de altii?

    Răspunde
  6. pai nu stiu acum ce sa zic,fiecare probabil va intelege ce vrea..:))

    Răspunde
  7. Oricum, asta facem toti…

    Răspunde

Lasă un răspuns

