Londra

Posted on

Londra,o dupa amiaza ploioasa de primavara.Nici macar nu m-am sinchisit sa ma misc din pat de cand m-am trezit.Am savurat o carte extraordinara,”Portretul lui Dorian Gray”.Laptopul l-am deschis am verificat mailul si l-am pus inapoi pe podea,langa pat.M-am hranit numai cu lumina artificiala si era aproape ora 6:00 PM,veioza mi-a incalzit cuvintele de pe paginile cartii.Era timpul sa ma dau jos din pat si sa trag draperiile sa-mi intre putina lumina in camera.Dar ce zi urata,numai ploaie si gri.Anglia este o tara frumoasa insa vremea aici este de tot rahatul.Putina ceata se asternuse in zarea orasului.Toate astea dadeau un aer putin lugubru,ma cam inspaimanta.

Big Ben a batut 6 si am auzit ciocanituri in usa.Intra! am strigat,stiam cine este.

„Buna.Ce faci?” M-a intrebat cu o voce calda.In timp ce-si inchidea umbrela neagra si plina de picaturi ale ploii.

„Bine,incerc sa ma obisnuiesc desi s-ar putea ca atunci cand ma voi obisnui de tot sa fie prea tarziu,asa mi se intampla mereu!”

I-am facut un semn si am invitat-o la masa unde strigau doua cesti singuratice cu ceai cald.S-a desfacut usor si tandru de nasturii mari de la palton si a ridicat piciorul pentru a-si scoate pantoful cu toc mare obosit de plimbare.Cîta elenganta in miscarile ei si cat rafinament.Mergand usor catre masa de unde o admiram si-a desfacut coada si a lasat parul sa-i cada pe umeri.Apoi cu un zambet suav a apucat ceasca de ceai,care parea sa rada si a sorbit usor ceaiul,inrosindu-si buzele carnoase.

„Vad ca te specializezi in obiceiuri,ar trebui sa ramai mai mult pe aici” a spus cu un fin accent englezesc.

„As vrea! Dar eu sunt doar calator!” am raspuns cu o urma de tristete in cuvinte.

13 responses »

  1. Am vazut pe un forum ca ai laudat atat de mult „Portretul lui Dorian Gray” incat m-ai facut sa-mi cumpar cartea.
    Am cumparat-o de ceva timp,dar spre rusinea mea inca nu am apucat sa o citesc :|.
    In viitorul apropiat ma apuc de ea si sper sa fie pe masura laudelor tale :D.

    Iti doresc multa inspiratie pentru cat mai multe posturi!
    (azi le-am citit pe toate,unele chiar de mai multe ori si nu ma plictisesc sa le recitesc)
    Bafta in continuare !

    Răspunde
  2. Multumesc pentru aprecieri !
    Apuca-te neaparat de Dorian Gray este o carte foarte foarte speciala!

    Răspunde
  3. Deci acum am terminat „Portretul lui Dorian Gray”.
    A fost…wow…am tot incercat sa-mi imaginez sfarsitul dar nu credeam ca o sa se termine asa.

    Răspunde
  4. este ca este foarte tare?:D
    i told you:))

    Răspunde
  5. you were right :P

    avand in vedere ca in curand o sa se termine sesiunea si vine vacantaaaa …finally..si o sa am timp de citit,vreau sa te rog ceva, sa-mi recomanzi cateva romane asa mai romance.

    Răspunde
  6. incerc:

    Mihail Sebastian-Accidentul (o frumusete,citesc eu acum)
    -Steaua fara nume (cica e ft frumoasa,dar e piesa de teatru)

    Nicole Krauss-Istoria iubirii
    Dostoievski-Idiotul(nu e prea romance,dar e foarte tare)
    -Crima si pedeapsa (nu vorbeste ft tarede tema iubirii desi exista.Cartea mea preferata)
    Mihail Drumes-Invitatie la vals
    Charlotte Bronte-Jane Eyre
    Octavian Paler-Viata pe un peron (nu e dragoste,dar e iarasi foarte buna)

    Răspunde
  7. Accidentul si Idiotul le-am citit.
    O sa le citesc si pe celelalte 2,multumesc :).

    Răspunde
  8. Am updatat lista:))

    Răspunde
  9. Am citit si Jane Eyre.
    Si nu cred ca o sa rezist pana dupa sesiune deci cu ce zici sa incep? :))

    Răspunde
  10. Nicole Krauss-Istoria iubirii !!
    apoi selectezi tu acolo (Crima si pedeapsa) :))

    Răspunde
  11. OK :D
    Thanks again.

    Răspunde
  12. Mi-a facut placere:D
    succes cu sesiunea

    Răspunde
  13. mersi,mersi…sa fie:D

    Răspunde

Lasă un răspuns

