Simfonie

Posted on

Cand glasul pitigaiat al pescarusului ce tipa de bucuria libertatii s-a auzit,genele mele au incetat sa se mai iubeasca si s-au dezlipit.Mi-am dus mana catre celalta parte a patului si ma asteptam sa simt spatele gol al femeii ce a muscat din marul verde si l-a lasat neterminat pe noptiera.Doar ca nu era acolo,am dat doar de o perna imensa si delicata.Cand am intors capul,statea pe marginea patului si isi prindea parul intr-o coada.S-a ridicat cu tot cu cearsaful subtire din satin pe ea,a luat o pereche de papuci de casa si s-a indreptat usor catre balcon.Si-a scos o tigare din pachet si isi cauta disperata bricheta,calea fericirii.S-a asezat in sezlong si uitandu-se spre mare tragea cu sete din drogul ce o facea sa uite de trecut.Fumul subtire ii gadila cu brutalitate narile-i fine.Si-a lasat capul pe spate si cu ochii goi cauta zarea,doar marea o deranja cu valurile-i ce se izbeau de stafilopozi.

M-am ridicat din pat si m-am indreptat catre balconul in care isi gasise linistea.Talpile mi se lipeau de gresia rece.Mi-am pus bratele pe balustrada si priveam calm catre orasul ticsit ce se agita inca din primele ore ale unei dimineti de vara.Orasul atat de aglomerat de mii de pasi straini si plaja goala si linistita.Doua parti total opuse dar care convietuiesc in armonie una cu alta.M-am uitat catre ea si i-am spus :

„Buna!”. Nu mi-a raspuns,se uita cu aceiasi privire pierduta catre cer…Dupa cateva minute a adaugat:

„Tu ai fost vreodata in Iad? Eu da! Nu vreau un raspuns.”

„Vezi tu,zilele astea sunt facute pentru noi.Uneori sunt grele,ciudate,alteori dureroase…”.I-am spus cu un calm profund.

„Inteleg,acum am nevoie sa te simt,strange-ma la piept!”.

M-am comformat dorintei sale si m-am dus langa ea pe sezlong,am luat-o in brate si am simtit cum doua lacrimi reci se preling pe omoplatul meu.Am vazut-o cum linge cu sete din coltul buzei ultimul strop de speranta.

One response »

Lasă un răspuns

