Pierduti

Posted on

…Apoi a deschis usa din spate de la masina si lasand-o deschisa in semn de invitatie s-a trantit pe canapea.M-am dus langa ea si am inchis usa dupa mine.In cateva secunde eram cufundati in discutii si amintiri,spunea ca ii este frica sa-si revada trecutul.Ne pierdeam urma,pierduti prin multe…secundele se opreau si ceasul a incetat sa mai ticaie,clepsidra timpului era in mainile ei si se juca dupa bunul plac.Cronos cu timpul tau ce roade tot,esti la mila unei domnite.Mi-am lasat capul pe spate si am privit prin geamul din spate al masinii cum soarele incepea sa trimita raze pe cerul crud pentru a-l incalzi.Am inchis ochii iar in acelasi timp am simtit cum o mana calda se incolaceste in jurul gatului meu si cum o unghie imi mangaie ceafa.Doua buze carnoase imi prind buza inferioara si imi fura un sarut.A durat doar doua secunde eterne,doua secunde ce m-au purtat pe plaje tropicale cu palmieri inalti si ape de smarald.Apoi buzele au plecat prea departe brusc…

Lasă un răspuns

