Nu-mi spune ca ma iubesti !

Posted on

Vezi tu,eu nu vreau sa-mi spui ca ma iubesti vreodata.

Am nevoie sa fii acolo atunci cand trantesc capul pe perna asteptand infernul zilei urmatoare,vreau sa-l farmeci si sa-i zambesti,sa-l transformi in paradis.

Nu am nevoie sa-mi soptesti la ureche inainte sa adorm cat ma iubesti.

Vreau ca atunci cand te vei aseza langa mine pe aceiasi perna mult prea mica pentru amandoi sa-mi spui povesti cu zane,in soapta sa ma musti cu patos de ureche si sa acoperi cu mana luna ce ma incomodeaza,sa-ti deschizi degetele si sa lasi lumina sa patrunda,sa te joci cu mine,visand…Dimineata lasa-ma sa dorm dar trezeste-ma,deschide-mi geamul si lasa vara sa-mi sufle-n par.Canta-mi la pian din Tchaikovsky si sfideaza-l cu tinuta ta matinala,doar boxeri si un maieu şifonat,lasa notele sa iasa usor prin fereastra deschisa mangaiindu-mi timpanul,intoarce clepsidra si pune-o pe pian sa o pot vedea si sa-mi reamintesti ca timp prea mult n-a mai ramas.Spune-mi ca vrei sa alergam desculti prin iarba uda…

Dar nu spune ca ma iubesti,fa-mi doar o cafea!

9 responses »

  1. Ok, n-o să-ţi spun. Oricum, nu prea des.:d

    Răspunde
  2. multumesc daca e ca un fel de apreciere :)).Daca nu inseamna ca nu m-am prins de ce ai vrut sa spui:D

    Răspunde
  3. ba genial postu.

    Răspunde
  4. Doar o chestie – cine este Ceaikovki? Ca de Tchaikovsky am mai auzit….

    Răspunde
  5. cam maxim:)),ma cand am intrebat Wikipedia scria si asa „Ceaikovski” :))

    Răspunde
  6. Nu crede tot ce scrie pe net…

    Răspunde
  7. „Dar nu spune ca ma iubesti,fa-mi doar o cafea!” … este intr-adevar cea mai buna incheiere . Imi place :)

    Răspunde
  8. Am observat ca si aici ai faza cu cafeaua. Tie chiar imi place cafeaua? Ca observ ca e cumva supratema postarilor tale. Oricum, frumos spus ca de obicei. E mai presus de mine sa folosesc cuvinte care sa descrie sentimentul generalizat de cuvintele tale. Dragule, tu chiar ai un dar, ai ceva de spus si o faci minunat prin cuvintele tale, simple ca o dimineata de vara. :*

    Răspunde
    • Multumesc multe:*. Pai da, imi place si cafeaua, dar nu sunt atat de addict, cum cred ca pare din afara cand citesti posturile. Pur si simplu mi se pare ca e misterioasa si ajuta in multe conditii si e acel gust placut, amarui (amarul nu este placut, dar la cafea este). E ca si cum cauti o lumina, fix in intuneric si o gasesti, ca si cum cauti un refugiu in cafea si iti este dat de ceva ce nu trebuia sa-ti placa, de gustul acela amar, dar in unele zile il adori:P
      Pai sper sa am ceva de spus cu adevarat si sa fiu inteles cand va fi nevoie si na, diminetile de vara sunt cele mai bune:))

      Răspunde

Lasă un răspuns

