1 an de „cuvinte”

Posted on

Pe 30/05/2009 am scris „Primul post”,un post care a marcat inceputul acestei perioade din viata mea cand cu siguranta cautam ceva in mine si ma tot chinuiam sa gasesc ce si m-am tot chinuit sa caut insa sper sa fi gasit.Daca citesc acum acel prim post ma simt penibil,modul in care scriam si ca atunci cand l-am scris eram total in ceata,mi-am spus „Hai sa fac un blog personal,poate e altceva!” Nu stiam ce vroiam sa fac,ce sa scriu pe acest blog.Era atat de plictisitor de pe atunci sa fi scris ce faceam in fiecare zi.Trebuia sa fie ceva mai special doar ca atunci nu aveam nici inceput nici cuprins la proiectul acesta,cu siguranta aveam incheiere :)).Ma gandeam de pe o zi pe alta daca sa-l inchid sau nu.Nu stiu ce m-a motivat exact sa continui,probabil parerile lui Florinel,fiindca atunci nu am spus la prea multi prieteni despre blog,bine nici acum,daca au aflat am continuat sa le explic,daca nu este ok,cu siguranta nici vizitele nu m-au motivat prea mult fiindca chiar dupa vreo 10 posturi de la inceput inca salutam cu „multumesc cititorilor mei in numar redus”.Si am tot scris,mi-am tot batut capul cu ce sa scriu,ce idee inovatoare sa aduc,ce pot scrie cel mai bine?Sincer,nu am gasit nimic.Apoi am scris un post despre sentimentele mele profunde cand am vazut prima oara un rasarit de pe malul marii,post care a fost primit foarte bine si am primit si comentarii la el (ce fericit eram:))) si dupa acel post parca am incetat sa mai fiu asa penibil si sa mai salut cu „multumesc cititorilor mei in numar redus”.Dupa toate astea si inca putine posturi in care exageram cu visele,cu Los Angeles-ul, am incercat sa scriu un post mai diferit tot asa de cacat a fost mai intai in mintea mea insa cand am inceput sa scriu am spus ca ar fi bine sa-l modelez putin si am modelat in asa hal in care a iesit „In care filozofez”,putin mai matur si eu eram mult mai multimit de ce am facut.Apoi mi-am spus ca prea multa filozofie nu e chiar pe treaba mea si am mai redus din ce am scris acolo,cu mai multe sentimente si au mai iesit de sub taste cateva posturi acceptabile.Dupa toate astea intr-o seara,destul de tarziu stiu sigur,seara de septembrie care ameninta cu terminarea vacantei de vara,m-am pus sa scriu un post nou,habar nu aveam despre ce trebuia sa fie,stiam doar ca trebuia neaparat scris si scris cat mai bine si scriam cate 5 cuvinte dupa care ma reintorceam pe intreg postul si mai cantaream o data fiecare cuvintel,asa a iesit „Bilet” de despartire,postul care a intors cu totul axa mea de gandire asupra blogului si de atunci am stiut ce trebuie sa scriu cu adevarat si care e tema mea,ce scriu cel mai bine.Am citit acel post pe cel putin de 50 de ori si nu am reusit niciodata sa ma stapanesc din a-l citi cu lacrimi in ochi.Apoi am inceput sa scriu proza scurta,ceea ce scriu si acum si sper sa o fac acceptabil.Pasiunea pentru scris,emotiile vizitatorilor cu care m-am jucat fara sa vreau,parerile de bine,prietenii pe care i-am castigat cu ajutorul acestui blog,astea m-au facut sa continui si tot din aceleasi cauze voi continua sa scriu si sa sper ca o fac din ce in ce mai bine si sa fiu citit.Va multumesc inca o data ca m-ati ajutat sa gasesc acest copil din mine caruia ii place sa scrie si multumesc ca ma ajutati sa-l cresc.Apreciez orice parerea a dumneavoastra,va respect si va stimez.

Sper ca ati observat si ca am un header nou care sper sa ma ajute cu inspiratia.Multumesc Florin!

Ne auzim cat de repede pot.Sa fiti iubiti!

LA MULTI ANI „Cuvinte”/”Doarvorbelemele”!!

3 responses »

  1. La multi multi ani blogului tau si tie muulta inspiratie in posturile viitoare!!!>:D<

    Răspunde
  2. multumesc mult:D

    Răspunde
  3. La cat mai multi aniiii!! Si cum spune si Alexzya multa multa inspiratie.
    Cum ziceam si in alt comment scrie si vei fi citit (cel putin de mine)
    Te-am pupat !

    Răspunde

Lasă un răspuns

