Te caut !

Posted on

Te iubesc si te caut acum…printre fire de par ude la varf,haos,zambete reci,pagini goale care cersesc cerneala,carti vechi si mari clasici,ruj de buze,tocuri inalte si gasesc doar frunze galbene ce se desprind din copaci precum povestile de dragoste din indragostiti.

Bat la usi,te caut pe strazi pustii pasind cu pasi rari si grijulii,te caut prin parfumul din aer ce-mi innebuneste simturile,dar tu te ascunzi,te iubesc si te caut.Tu esti moartea mea si muza si dispari cu gesturi fine de domnisoara,cu inima zdrobita-n palme fugi,ascunzandu-ti lacrimi sub gene si priviri incordate mascate de sprancene precis pensate.Imi implinesti vise cu ajutorul unor cuvinte asternute pe foi ce le rup in zori de zi si adorm cu gustul de celuloza impregnat in crapaturile buzelor ce tipau sa fie muscate.Ma lasi sa-mi spal obrajii cu lacrimi…cautandu-te.

Si te iubesc dar te ascunzi adanc intre coaste si-mi conduci sange prin corp,cuvinte otravite cu venin prin vene,imbatranesti cu mine si traiesti inca putine secunde dupa mine,batand cu glas de moarte acele ultime clipe…

12 responses »

  1. ce frumos post plin de sentimente!!!

    Răspunde
    • ca sa ai sentimente nu trebuie sa scrii pe blog :)) .. si multi nu inteleg asta .. eu nu am nimic cu cei care scriu aberatii pe bloguri dar mi se pare o pierdere de timp …

      Răspunde
  2. Dar nu scriu pe blog pentru a arata sau demonstra cuiva ceva.Uite niciodata nu m-am considerat blogger si nici nu o sa o fac,fiindca nu sunt asa ceva.Ca scriu si aici este doar pentru ca sunt o persoana care tine cont de pareri si nici nu mi se pare frumos tot ce scriu,sincer iti spun.Plus ca asta e o mica parte din ceea ce gandesc/scriu si poate unora le face placere sa citeasca,nu scriu ce fac in fiecare zi ca majoritatea dintre bloguri,mi-a placut sa cred ca fac ceva mai diferit si ce scriu este proza scurta iar unora inca le mai place sa citeasca o carte,ceva.de aceea scriu,nu ma plang cuiva prin posturi fiindca nu toate sunt realitate,majoritatea doar bat foarte putin in realitate si atat,doar ca imi place sa scriu si am ales modul asta pt a publica.Multumesc pentru parere.

    Răspunde
  3. cu placere .. sa nu crezi ca am ceva cu tine .. dar mie in general nu imi plac blogurile :)

    Răspunde
  4. dar nu am crezut niciun moment asta,ti-am inteles frustrarea si te-am lamurit sa nu te las sa pleci fara o explicatie asupra persoanei mele.
    Chiar apreciez parerea ta!

    Răspunde
  5. Pai daca tie nu iti plac blogurile nu inseamna ca toti sunt ca tine. Si daca consideri ca e o pierdere de timp,de ce mai citesti?

    Răspunde
    • in general cand vad blog nu citesc .. dar pe blogul asta mi l-a recomandat cineva .. am vrut sa vad daca imi pot schimba parerea dar nu am reusit

      Răspunde
  6. Multumesc ptr ca desi nu iti placea,te-ai uitat,inseamna mult si vorbesc sincer.Imi pare rau,foarte rau ca nu am reusit sa-ti schimb parerea daca reuseam sa fac asta eram super-multumit,dar asta este..inteleg ce spui,ai pus o eticheta pe toti cei care fac asta si te-ai convins ca este bine cum ai luat hotararea,probabil si eu cand vad pe cineva prost si ma convinge ca e prost cu greu imi schimb parerea.Oricum stiu ca nu pot fi pe placut tuturor.Multumesc totusi ptr ca ai citit desi nu-ti place chestia cu blogul.
    Apreciez!

    Răspunde
  7. Şi totuşi.. dacă ai căuta mai atent, mă vei găsi ascunsă într-o carte, pusă la presat undeva..
    Aştept, şi totuşi nu apare nimeni, chiar nimeni nu mă vede? Nimeni nu îşi aminteşte de chipul meu? De felul în care îi cuceream pe toţi muşcându-mi cu patimă buza inferioară?
    Nicăieri nu mai scrie: A existat…
    Şi nimeni nu ştie că : Există!
    Poate dacă te-ai scălda în venin şi ţi-ai dezvolta organele de simţ pentru ultra fericire, poate atunci mă vei găsi..

    Răspunde
  8. Eu am împlinit un an de sentimente într-un jurnal virtual în care am scris vreo douăsutecincizeci de poveşti…mâna doar a ascultat obeisantă, sufletul meu este cel care s-a lăsat vorbit. Şi a spus multe despre cuvinte şi despre tăceri. Mai mult despre tăceri.
    E un suflet cam năuc; visează cu ochii deschişi; asta îi e meteahna…şi-a povestit o iubire de mai demult care acum a devenit pierdută iar.

    Caută şi vei găsi, parcă aşa se spune. Şi mai ştiu că oamenilor frumoşi li se întâmplă minuni. Şi ceva ce să nu uiţi niciodată: cea mai frumoasă amintire pe care ai trăit-o este cea care urmează să ţi se întâmple!

    Răspunde

Lasă un răspuns

