Suflet

Posted on

Am retinut rapid,chiar in cateva milisecunde ce au durat parca o vesnicie ca gravitatia nu avea sa-mi fie deloc prietena in acele momente.Cand a dat pagina cu un gest de scarba intiparit pe o masca a fetei parca adusa din Venetia,m-am prabusit inert sub greutatea randurilor subliniate usor cu creionul de aceeasi mana care era meschina cu trecutul meu de fiecare data cand aduceam aminte de el.Am simtit iarba uda de dimineti cum imi atinge ceafa si norii lipseau dupa cer,nu erau nicaieri pescarusii si nici marea.M-am pipait parca sa caut rani si am vazut ca sufletul lipseste,oare am avut vreodata unul?Oare a invatat sa iubeasca?.Nu,nu stie! Defapt nici nu exista,nu am primit nicio garantie cand m-am nascut,cum ca ceva se regaseste in mine,ceva ce ma face vulnerabil si schimbator,ceva ce va simti cum timpul trece fara remuscari si nu-l poate opri.

Era luna Iulie,asa soptea soarele de pe cer.Struguri mult prea copti,mere crude,vant rece…nu era asa ultima oara.Un fulg de nea s-a asternut pe varful nasului meu si o picatura de apa sarata din mare m-a stropit pe obraz.Eu sunt captiv in mine o vreme…

Ea,mai da o pagina indiferenta si continua tot asa precum un blestemat de metronom.Intr-un ritm mecanic imi schimba starile,de la o pagina la alta.Si tot face asta plina de indiferenta si dezgust deoarece cartea ce a ales-o nu-i starneste sentimentul pe care il cauta printre rafturile prafuite ale bibliotecii.Fara sa bage de seama simte mirosul de cuprins si ultima pagina este data catre moarte,catre un calau numit coperta.Deschide larg ochii ce au o tenta verzuie si spune cu un glas de copil:

-Acum intreaba-ma cine sunt!

Si te lasa sa te lupti cu o gravitatie insistenta ce nu vrea sa te ridice din abisul numit suflet.

2 responses »

  1. claustrophobya

    As vrea sa imi gasesc si eu sufletul intr’o carte… Dar asta e adevarul… o relatie e ca o carte… treci de introducere si ajungi la partea cea mai frumoasa… dar e atat de interesanta cartea incat nici nu iti dai seama cat de repede ai terminat-o…

    Răspunde

Lasă un răspuns

