Intrebari (2)

Posted on

Are o stare diferita, cauzata de prezenta aceea feminina ce il perturba atat de placut… se simte plutind printre vise, sperante si destine. „Exista destin? Ce e defapt destinul? Faptul ca o persoana in viata ta, poate schimba radical cursul vietii, e destin? Faptul ca uitam ceva si suntem nevoiti sa pierdem in lupta cu punctualitatea si evitam  poate un accident, se numeste destin? Sau pur si simplu e noroc? Dar ce este norocul?”.

-…si in clipele acelea ajung sa ma intreb daca visele pe care le am, nu sunt chiar o viata alterioara si am intrebari de genul. Daca tot ce traim este un vis, dintr-o viata alterioara? Dar, apoi, ratiunea ma trezeste, imi spune ca eu traiesc deocamdata, aici, in prezent, si viata mea e mai aproape de sfarsit cu fiecare minut care trece, cu fiecare ticait de ceas.

Nu poate fi atent la tot ce zice ea, de aceea pierde unele parti si incearca sa invinga starea asta ce pune stapanire pe el precum o boala. Simte ca pierde raspunsuri esentiale in viitorul existentei lui. Si vocea ei atat de dulce care pare sa sfideze vremea de afara, il innebuneste si devine dependent, vrea sa o auda doar pe ea, sa numai cada in stari de visare. Devine epuizanta lupta asta insa nu-si permite sa piarda. Dar ochii i se inchid iarasi si transpira foarte tare. Acum alearga, vrea sa se opreasca, este prea obosit, strange tare ochii sperand sa se trezeasca insa alearga incontinuu, pana ce simte ca inima pulseaza acid. Urechile ii sunt infundate dar un tiuit lung il face sa deschida ochii brusc. „Acelasi tavan, aceeasi camera. Este vara, soarele apune”. Intoarce capul si pe marginea patului o vede iarasi pe ea, cu spatele gol, coloana ei tanjeste dupa degete care sa se joace pe ea. Vede doua aripi, una neagra si una alba, fiecare, tatuata pe omoplatul ei, el isi intinde mana spre ele, vrea sa se asigure ca nu sunt adevarate, insa un tricou le ascunde si ii da impresia ca ar fi un refuz. Aceeasi voce ce il inmoaie…

– Imi pare rau ca te-ai trezit asa tarziu, imi era mila sa o fac eu, dormeai prea frumos. Trebuie sa plec. Te iubesc! Se apleaca usor si buzele saruta cu dragoste tampla lui.

– Da…si eu…te rog, cand pleci deschide sertarul acela si mai arunca cateva din sentimentele mele in el, simt ca sunt la tine. Si lasa usa deschisa, mai astept pe cineva…

” Pe cine astept? De ce am spus asta? Am simtit ca nu eu aveam controlul asupra vocii mele. Cine e ea? Stiu sa iubesc? Ce sentimente?”

– Ce frumos apune soarele, isi spune cu voce tare.

” Daca simti ca ai adormit, dar nu stii cand…Te poti trezi altcineva?”

4 responses »

  1. La ce ai inceput sa-mi spui aseara era sigura ca nu o sa-mi placa chiar daca nu apucasem inca sa-l citesc,dar se pare ca m-am inselat…:P
    Ai o fraza foarte tare in postul asta care imi place super mult :X

    Răspunde
  2. Destinul poate tine si de alegerile noastre, sau ale altcuiva, mai puternic.
    Faptul ca cineva, iti poate schimba viata, e o minume :)

    Răspunde
  3. Destinul sau soarta depinde cum o vede fiecare si cum ii spune fiecare. Destinul poate sa-ti fie influentat si de un cuvant de pe un banner pus undeva pe strada, nu l-ai inteles si l-ai recitit. Si nu ai de unde sti ce intorsatura poate lua viata ta, sau cum ar fi fost daca nu ai fi ezitat la un moment dat..

    Răspunde

Lasă un răspuns

