Schimbări (1)

Posted on

-Chiar simteai nevoia sa tragi draperiile?

– Nu, o fac fiindca stiu ca te irita. Rade.

-Aproape te urasc! Ii spun, nereusind sa-mi controlez micile impulsuri ce o fac sa-si dea seama ca nu vorbesc serios.

-Eu te-am urat de la inceput, dar nu am vrut sa ti-o spun. In timp ce rade lasa fumul de tigara sa evadeze printre buzele ei, buze pe care le-am simtit toata noaptea pe gatul meu.

Si o plac in fiecare zi mai mult, mai ales atunci cand face totul exact cum nu-mi place mie. Cred ca i-am spus de cateva zeci de ori, ca nu ma deranjeaza atat de tare ca fumeaza, cat ma deranjeaza faptul ca o face in fata mea si uneori suflandu-mi fumul chiar in nas. Efectul? O gasesc aproape in fiecare dimineata langa mine, stand cu fata in sus, cu scrumiera langa ea si cu un fum innecacios iesindu-i prin nari. Macar deschide geamul.

Cred ca o iubesc asa tare din cauza faptului ca ea este tot ceea ce eu mi-as fi dorit sa fiu, dar nu sunt. Sau fiindca ironiile ei, pur si simplu le anuleaza pe ale mele. Si sunt mai multe fapte decat cuvinte si ea mai mult actioneaza decat vorbeste, ea face, nu scrie. Eu ma ascund in foi. Le citeste mereu prima, fiind nerabdatoare si vad in ochii ei cat tresare la fiecare cuvant, dar stie sa se stapaneasca si incheie spunandu-mi:

-Mda, e ok, uneori scrii de cacat. Dar rahaturile tale sunt mai bune decat ale celorlalti. Norocosule!

Si arunca foile intr-un gest ironic langa mine in pat. Apoi rade usor, cautandu-ma cu coada ochiului

-Te iubesc!

-M…Multumesc! Stiu, sunt penibil cand incerc sa fiu ca ea. Pur si simplu e mai buna.

Stiti  ca vorbeam de draperii? Si de o dimineata, in care ma enervase cu fumatul ei. Mereu cand vorbesc despre ea deviez de la subiect, fiindca am atatea de spus. Este cea mai interesanta persoana din viata mea. In aceiasi dimineata s-a asezat langa mine in pat…

12 responses »

  1. -Te iubesc!

    -M…Multumesc! Stiu, sunt penibil cand incerc sa fiu ca ea. Pur si simplu e mai buna.

    Foarte frumos spus.
    Cand aduci vorba de ea, ai multe de spus, deviezi de la subiect, vrei sa spui multe deodata dar nu stii cu ce sa incepi si ajungi la concluzia ca mai bine taci…?

    Răspunde
    • Nu chiar. Am mentionat in titlu cifra (1) ceea ce indica, ca va urma cel putin o parte in continuare. Nu am mai scris de 1 saptamana si ceva si eram intr-o criza asa, ca trebuia sa postez ceva. M-am apucat mai devreme si am constatat ca imi e greu sa ma opresc si ca depasesc cam cat as vrea eu sa fie un post si asa mi-am spus sa-l impart in parti. Probabil, daca il voi termina in seara asta, zilele urmatoare vine si continuarea. Titlul e cam la repezeala ales si nu stiu cat de bine defineste.
      Cat despre ea, e doar in mintea mea (daca cumva te referi la ultimul tau paragraf) ca si ceva din realitate, nu doar din prisma postului.
      Iti multumesc pentru aprecieri!
      Ma bucur enorm ca-ti place

      Răspunde
  2. aaa, ok. astept atunci continuarea

    Răspunde
  3. Trebuie sa recunosc ca si mie imi place noul post. Ba chiar imi place mult. Apropo:D daca gasesti o fata asa , vreau sa o cunosc si eu. Imi place foarte mult cum ai imaginat totul, iar persoanalitatea ei ma copleseste:D:X
    Oricum, tu esti mai presus de personalitatea creata. Cine este scriitorul meu preferat?:*

    Răspunde
  4. claustrophobya

    interesant… tipii de obicei nu recunosc cand o fata ii intrece in ceva…
    doamne ce pofta de tigara mi s-a facut!

    Răspunde
    • :)) pot spune ca ador comentariul tau? Mi se pare foarte tare, nu stiu exact de ce, dar asa mi se pare.
      Si da, nu prea recunoastem cand o fata e mai buna decat noi.

      Răspunde
  5. claustrophobya

    stii, intotdeauna mi-am spus ca e okay si in gandul vostru daca recunoasteti.
    uneori si eu cred ca faceti asta, numai ca sa ma simt mai bine.
    poti spune ce vrei… doar e blogul tau, nuh?
    ah si unele lucruri doar sunt… nu trebuie explicate de ce. :)

    Răspunde
    • Asa e in legatura cu explicatul.
      Acum nu stiu cati barbati spun unei femei ca face acel lucru mult mai bine decat el, pentru a se simti ea mai bine. Sunt o gramada de lucruri pe care le poti spune unei femei pentru a o face sa se simta bine. Adica unii au si ei mandria lor…deci cred ca barbatul care spune femeii ca face bine acel lucru, nu spune pentru a o face sa se simta bine, ci doar pentru ca face muuult mai bine lucrul ala decat el. Niciunul nu va spune asta daca nu se vede clar depasit de ea.:))

      Răspunde
  6. claustrophobya

    m-ai zapacit umpic… dar mi-am revenit : ) )
    cand spuneam cred… ma refeream ca imi imaginez ca voi credeti asta… stii fictiunea vindeca multe defectiuni ale creierului :) )
    si pana la urma e vorba de sinceritate. dar cu cate ii spui mai multe, cu atat iti pierzi din mister… de aia e bine sa pastrezi chestii si pentru tine… sau daca ii spui ceva… e bine sa intorci situatia incat sa devina un mister si mai mare. si daca se enerveaza razi si bei o cafea :)

    Răspunde
  7. Si misterul ala e cam cel mai important intr-o relatie, un fel de licoare a durabilitatii:))

    Răspunde
  8. claustrophobya

    dah dah dah… :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

