Tu ce-ai vrea sa afli daca ai putea vedea viitorul?

Posted on

Mereu mi-am zis ca traiesc mai mult in viitor decat in prezent, pana si astrele si-au dat seama de asta, unele caracteristici zodiacale chiar asta zic. Bine, nu stiu daca e bine sau rau insa stiu ca am avut dintotdeauna vise care  nu au intrecut imposibilul, realizabile si care imi dau puterea de a crede in ele, vise care bineinteles se vor implini (eu asa sper) in viitor. Cat de mult as vrea sa le vad implinite? Pai, viitorul ala pentru mine este raspunsul la intrebarea „De ce existi, Dane?”. Acela e scopul meu aici, sa-l vad (viitorul) realizat.

As vrea sa vad daca talpile mele goale vor simti nisipul de pe o plaja din Los Angeles si mana mea o va tine strans pe a ei, soptindu-i printr-un alt limbaj decat al cuvintelor, cat de tare o iubesc si cat o apreciez ca a crezut in mine cand a fost nevoie.

As vrea sa stiu ca palmierii aceia fac umbra casei mele cu geamuri mari in care imi dedic mult timp alaturi de persoanele ce le iubesc. As vrea sa vad daca prietenii ma vor suna sa-mi spuna ca mergem Sambata la meci la Lakers.

As vrea sa stiu daca toate cuvintele mele de acum vor fi citite de  multe persoane si sa aflu daca voi primi o strangere de mana de la vreun scriitor mare. Daca tot ce simt acum va fi degeaba.

As vrea sa aflu daca ideile mele chiar se vor materializa in timp.

As vrea sa vad daca oamenii din Romania vor reusi sa se schimbe. Daca minoritatea va acapara ca mod de gandire majoritatea. Asta ar insemna o evolutie enorma pentru ea ca tara, dar probabil nu voi fi acolo sa o vad, dar as vrea sa stiu.

As vrea sa vad ca ipocrizia a disparut si ca banii vor fi intr-adevar doar hartii, fara valoare.

As vrea sa vad ca oamenii vor fi tratati fiecare respectul cuvenit si sa fim intr-adevar egali, cum nu am fost niciodata.

As vrea sa ma vad privindu-mi baiatul in ochi si sa-i spun, sunt mandru de tine pentru ca ai facut aceea fapta. Tati si mami te iubesc!

As vrea sa ma vad spunand tot ce simt si sa pot dormi linistit, fara sa fiu judecat.

As vrea sa vad cum scrisorile sunt iarasi la moda.

Si as mai vrea sa aflu daca am primit raspunsuri la intrebarile mele, fara sa innebunesc.

Aceasta insemnare participa in concursul organizat de RCA ieftin .

Particip la concurs multumita lui Blogatu !

 

Daca aveti placerea sa ma si ajutati la acest concurs, intrati aici http://bit.ly/aOMuG4 si cautati numele Dani Novac in comentarii, daca iti place da-mi un vot. multumesc! apreciez mult. Nu uita votul in dreptul comentului Dani Novac! e un thumb up acolo.
Apreciez!!

9 responses »

  1. claustrophobya

    genial!…

    Răspunde
  2. Pingback: Tu ce-ai vrea sa afli daca ai putea vedea viitorul? - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Stii…Eu n-as vrea sa stiu nimic. Pentru ca orgoliul uman m-ar face sa spun „dar intreaba-te si aia, afla si aia!” si asa nu as mai astepta nimic, nu as spera nimic, nu as lupta pentru nimic. Viata mea ar fi banala si plictisitoare.
    M-ar bucura insa teribil, daca as afla, de la cineva (tu de exemplu, daca tot ma aflu pe blogul tau) ca oamenii din Romania se vor schimba. Daca ei se schimba, se schimba multe.
    As accepta sa fiu judecata, as innebuni ca sa imi demonstrez ideile. Pentru ca odata si odata vor fi intelese.
    Dorintele tale sunt foarte frumoase. Mai ales cea cu baiatul.

    Răspunde
  4. Iti multumesc, daca aveti placerea sa ma si ajutati la acest concurs, intrati aici http://bit.ly/aOMuG4 si cautati numele Dani Novac in comentarii, daca iti place da-mi un vot. multumesc! apreciez mult. Nu uita votul in dreptul comentului Dani Novac! e un thumb up acolo.
    Apreciez!!

    Răspunde
  5. Aparuse la mine in Google Reader ca e un post cu numele asta dar sincer, crede-ma, ca nu am vazut si ca este pe blog-ul tau. Am crezut ca este al altei persoane!
    Da, l-am citit acolo unde l-ai postat, la concurs, si inca nu am reusit sa iti spun ca e foarte smecher. Sincer!

    Cel mai mult imi plac urmatoarele:
    „As vrea sa ma vad privindu-mi baiatul in ochi si sa-i spun, sunt mandru de tine pentru ca ai facut aceea fapta. Tati si mami te iubesc!”

    „As vrea sa ma vad spunand tot ce simt si sa pot dormi linistit, fara sa fiu judecat.”

    Imi plac pentru ca si eu imi doresc aceleasi lucruri!

    Succes la concurs, iti tin pumnii, ca intotdeauna!

    Răspunde
  6. Mi-a placut chiar mult tot ce ai scris aici, in special faza cu scrisorile…
    Foarte frumos.

    Răspunde
  7. Nimic. Nu as vrea sa aflu nimic…Ce farmec ar mai avea viata daca as stii dinainte tot ce mi se va intampla? Bine sau rau, frumos sau urat, fiecare lucru la timpul lui. Destinul se aseaza usor in fata noastra, pas cu pas…eu merg cu pasii mei mici in urma lui, plutind parca uneori, uitandu-ma din cand in cand curioasa sa vad ce urmeaza. Apoi, timida, imi cobor privirea… stiu ca nu trebuie sa vad nimic. Am sa ajung curand acolo, mai fac un pas…

    Răspunde

Lasă un răspuns

