Pe margini de buze…

Posted on

Daca a fost intamplator? Sigur nu. Intr-adevar, a fost neasteptat, dar lucrurile neasteptate au puterea de a schimba vieti uneori. Nu am avut timp sa fug, sa ma feresc, nici nu mi-as fi dorit vreo secunda. Am asteptat sa ma loveasca tare, in plin, cu toata forta. Doamne, cat de placut doare. Am luat palme peste fata, le-am atins si am zambit. Am primit multe zambete, buze moi, cuvinte frumoase, usi deschise, dar toate sunt departe si reci acum, nu mi-a pasat vreodata de ele. Acum simt si inima imi creeaza palpitatii zilnic. Ea e altceva. In loc de zambete ofera fapte, buzele sunt upgradate, cuvintele sunt din inima si usile sunt scoase din balamale, e alt concept. Imi croseteaza aripi in fiecare noapte pe care mi le ofera in dar si imi zambeste: „Ia-le! Zboara pana la mine maine in zori!”. Este jumatate din viitorul meu, timpul meu liber, ego-ul meu, persoana care-mi fura jumate din viata si ma lasa fericit, mama copiilor mei…Stiu ca iti musti buzele acum. Ma atrage fiecare atom din ea si o vad in orice femeie. Am nevoie de o cafea…

Ai fost vreodata inspirat de o persoana incat sa nu reusesti sa-ti iei gandul de la ea? Iubesc…

11 responses »

  1. Pingback: Pe margini de buze… - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pacat ca in viata reala nu e totul la fel de frumos precum sunt cuvintele tale …

    Răspunde
    • Si eu credeam ca e slab postul, multumesc. Mai, nu stiu ce sa zic, eu am scris astea dupa ce am simtit, deci cred ca poate fi si mai frumos, deoarece simt ca pot mai mult pentru a descrie asta…:D

      Răspunde
  3. Imi croseteaza aripi in fiecare noapte pe care mi le ofera in dar…
    Frumos.Nu credeam ca mai exista sensibilitate veritabila.Felicitari, nu numai pentru acest post, ci pentru toate „vorbele” de aici.
    (Incerc sa scriu si eu, mai mult poezie,dar nu stiu cat de bine imi reuseste:). )

    Răspunde
  4. Florin Gorgan

    Acum, dupa ce am primit explicatii, pot spune ca imi place! Chiar tare! Imi place cum ai putut descrie!

    Răspunde
  5. Ok, recunosc. De fiecare data cand citesc postarile tale o fac cu sufletul la gura. De ce spun asta? Pentru ca totul este atat de special, dragalas si romantic in cuvintele tale, incat mi`e teama pentru moment ( din egoism) sa nu sa fie real. Stiu ca vei avea parte de toata dragalasenia pe care o inchipui. O meiti oricum… Ma faci sa visez:) Multumesc!

    Răspunde
  6. Inspirat de o persoană? Da! Dacă acea persoană te trage cu nesaţ pe nări; ca pe un narcotic, ca pe un drog; se numeşte dragoste.

    Răspunde
  7. „Ai fost vreodata inspirat de o persoana incat sa nu reusesti sa-ti iei gandul de la ea? Iubesc…”
    …e frumos sa iubesti, asa este. Cand iubesti cu adevarat, gandurile tale nu mai sunt doar ale tale, nici macar inima nu mai e a ta, pentru ca i-o oferi celuilalt.Cand iubesti cu adevarat iti pui sufletul in palma si intinzi mana spre cel de langa tine. Daca stie sa primeasca, sa TE primeasca… atunci stii ca ai intalnit dragostea. Da, e frumos sa iubesti daca o faci cu adevarat.

    Răspunde
    • Ai perfecta dreptate. Chestia naspa ar fi sa nu nimeresti cui sa-i dai jumate din tot ceea ce esti tu si apoi vei sfarsi scriind despre cum sa nu iubesti sau cum doare iubirea.

      Răspunde

Lasă un răspuns

