10.000

Posted on

Pfiu, a fost greu dar am facut-o cu placere si dragoste. Astazi am atins 10.000 de vizualizatori, nu reprezinta prea mult ca cifre pentru un blog de un an si putin, dar pentru mine reprezinta enorm. Tin sa va multumesc si sa va spun ca va apreciez enorm si pe aceasta cale. Vreau sa mai spun si ca am cunoscut oameni extraordinari prin intermediul acestei „ciorne” pe care ma descarc, numita blog. Am primit sfaturi mari si foarte bune, de unele persoane ma leaga chiar multe. Va multumesc ca ati citit, ati comentat, ati dat mai departe, ati revenit! Aceste mici detalii pentru mine inseamna foarte mult. Va respect! Nu vreau sa fac promisiuni sau ceva, dar am in cap un plan mai mare si in curand(nu stiu cat de curand, tine de timp, finante etc.) sper sa ne auzim pe un site personal unde sa va captez atentia la fel de tare, unde vor fi surprize, un eu mai evoluat (cred) inca de la inceput… Insa pana atunci mai este. Eu v-am anuntat sa va pregatiti din timp sufleteste:)

Sa inchinam un pahar pentru un soare ce iese din mare!

Cu dragoste, Dani Novac

16 responses »

  1. Iti urez la cat mai multe vizite, cat mai multe posturi si cat mai multi prieteni dobanditi prin intermediul blogului!
    Si in legatura cu acel proiect persoanal, te voi ajuta si te voi sustine cat de mult voi putea!

    Mult succes in continuare!
    Florin

    Răspunde
  2. La cat mai multe vizite ! Bafta

    Răspunde
  3. Stii ca te sustin in orice alegi faci,nu? >:D<

    Mult succes in continuare !!!

    Răspunde
  4. sa faci*

    emotiile astea :))

    Răspunde
  5. Închinăm, că orice număr rotund merită!

    Răspunde
  6. claustrophobya

    Megafelicitari!!!! si scuze de intarziere…
    MegaBafta de la Clau :D !!!

    Răspunde
  7. Felicitari si mult succes in continuare talentatule >:P

    Răspunde
  8. Ai pasit cu dreptul, Dan. Urmatorul pas… tot dreptul sa fie!

    Răspunde

Lasă un răspuns

