Liber

Posted on

Obisnuiam sa tin intreg Universul pe umeri, sa vin seara, sa ma trantesc in pat, cu ochii in tavan si ma gandeam daca si maine va fi la fel de greu. Dar fara sa ma astept, mi-ai zis intr-o seara ca Universul suntem noi si ca stelele alea stralucesc pentru mine. Atlas, ia-ti Universul inapoi si pleaca!

Imi cer scuze pernei pentru lacrimile mele, o sa ma revansez intr-o zi cu zambete ce le iubesc.

Nu stiu exact daca si in tine e vreo scanteie atunci cand auzi numele meu, cand ma vezi , sau cand te gandesti la mine, dar stiu ca in mine e un intreg foc de artificii atunci cand gandul imi fuge spre tine. E un atlet nebun, fuge incontinuu sute de kilometri, nu vrea sa il opresc sau sa-l disturb. Cica are o destinatie bine fixata si e o fire ambitioasa. Idiotul! Oricum sa ai grija sa-l trimiti si inapoi si convinge-l sa nu se opreasca pe altundeva.

Imi gasesc linistea pe buzele tale si ma simt prins intre crapaturile de pe ele. Tip dupa tine. Simt cum peretii se strang si tavanul vine spre mine. Gand de claustrofob. Dar apoi, ma pierd cu degetele pe spatele tau gol, printr-un desert in care nu imi e sete. Parul tau vine sa-mi vegheze somnul si ochii tai mari ma vor privi pana cand adorm. Simt buze pe ceafa si aud o voce ce imi spune cald:

“Desfa-ti aripile! Nu iti fie teama, nu vei fi ranit!”

2 responses »

  1. Pingback: Liber - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. o cadere inseamna inca un pas inainte :)

    Răspunde

Lasă un răspuns

